2 weken geleden
Ik heb zojuist de update gedaan maar blijf hangen / in een continue loop voor alle opties na drukken op start.
(van 'Je communicatie verbeteren tot en met Achtergrond met foto-omgeving.
Als ik op volgende druk krijg ik hetzelfde te zien.
Hoe kom ik hier uit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 weken geleden
Bedankt voor de reactie!! Het is gelukkig opgelost en ben erg tevreden hoe het er nu uitziet!
2 weken geleden
Hallo @Members_GF3LeL4,
Dat is inderdaad erg bijzonder. Ik help je graag hiermee verder! Wat kan helpen is om de cache geheugen te legen van het toestel. Schakel jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
2 weken geleden
Bedankt voor de reactie!! Het is gelukkig opgelost en ben erg tevreden hoe het er nu uitziet!
2 weken geleden
2 weken geleden
Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik dit probeer toe te passen komt er bij mij helaas geen recoverymenu, ik geraak dus niet meer in mijn telefoon
2 weken geleden
Ik heb ditzelfde probleem. Na Wipe cache partition'' en 'Reboot systeem now' nog steeds vast.
Webpagina niet beschikbaar
2 weken geleden
Hallo @Members_YykqsSu,
Ook bedankt voor jouw melding hierover. Is dit ook zo wanneer je het aan de oplader verbindt?
Met groet,
Ajay
2 weken geleden
Hallo @Taat,
Dat is inderdaad zuur om te lezen. Ik help je ook graag verder! We raden dan aan om te gaan naar 1 van onze Service Center. Mijn collega kan dan er persoonlijk naar kijken en als het moet de firmware er opnieuw erop zetten. Zie de onderstaande link voor de locaties en om een reparatieverzoek te maken.
Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.
Met groet,
Ajay
zondag
maandag
Hallo @Members_YykqsSu,
Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help jullie ook graag verder. Je kan inderdaad ook gaan naar Samsung Service Partner Ede, aan de Achterdoelen 8. Je kan ons gerust op de hoogte houden.
Met groet,
Ajay