Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet meer snel opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2024 12:25 PM)
478 Weergaven
cihangirk79
Navigator
Opties
Sinds zondag avond kan ik niet meer mijn telefoon snel opladen. Ook niet super snel. (Staat niks op het menu) Usb c kabels werk enkel zijdig. Hoe kan dat geen idee. Iemand heeft ervaring ?
0 Likes
33 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie cihangirk79,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houdt je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik heb alles geprobeerd. Sof reset, naar fabrieksinstellingen gereset maar werkt niet. Werk ook niet met usb opslag of computer verbinding. Dynafix komt morgen ophalen. Usb verbindingen gaat continue loskoppelen en aansluiten.
0 Likes
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik heb vorige week foutrapport gestuurd maar nog niet antword gekeregen. Kunt u het misschien zien of niet?
0 Likes
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik zag dit bericht op het scherm l. Pdb backup fail. Setup wizard finish. Daarom kan ik niet in boot menu.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update cihangirk79,

Ik hoop dat de reparatie uitkomst bied. Ik probeer ondertussen in te zien of er al een antwoord was op jouw foutrapport.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik hoop het ook. Maar als na reparatie mijn toestel niet meer waterdicht zijn?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo cihangirk79,

Na een reparatie wordt het weer geleverd met dezelfde specificaties, dus ook waterdicht. Mijn collega van de betreffende afdeling laat weten dat ze nog bezig zijn met jouw foutrapport. Laat weten wat de uitkomst is van de reparatie.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
cihangirk79
Navigator
Opties

het toestel is nu bij Dynafix. Verwacht onderdeel(pba sub. ) 

0 Likes
Glennf
First Poster
Opties
Ik hen hier exact hetzelfde probleem sinds een week.
Lijk een software probleem?
Oplossing
cihangirk79
Navigator
Opties
Ik dacht het ook maar niet. mijn pba sub was kapot. Nu backglas en sbu bord vervangen binnen garantie. Als het goe is binnen 1 uur mijn telefoon komt weer terug.