Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Use a Tab A6 through otg or as external display for other android

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2024 04:46 PM)
101 Weergaven
Piet9
Pathfinder
Opties

Ik heb een s24 ultra en zou graag mijn video's op een groter scherm willen bekijken zonder bestanden te moeten overzetten.
Ik weet dat ik daarvoor altijd een scherm kan verbinden via usb-c via een usb to hdmi kabel.
Maar ik heb ook nog een pude Samsung Tab A6.
Als ik op de Tab A6 een otg kabek aansluit die ook verbonden is met mijn S24 Ultra dan kan ik al wel foto's zien die  op de S24 zijn opgeslagen  maar video's bekijken lukt niet.
Ik heb ook een bedenking bij de kwaliteit, op de S24 U zien die bestanden er veel beter uit (veel scherper).
ZIjn er bepaalde limitaties wat betreft de  kwaliteit en weer er iemand om video via tog te kunnen bekijken.

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Piet9,

 

Bedankt voor jouw bericht. De Tab A6 is een wat ouder product (2018) en het wordt met de verbinding beperkt door zijn specificaties.  Er bestaan wel verschillende derde partij apps waarmee je video zou kunnen streamen naar de A6, maar het kan erg langzaam werken en de resolutie kan teleurstellend zijn. Ik maak zelf gebruik van een USB-C adapter waaronder een HDMI-out op zit. Hiermee kan ik het bijna op elk DHMI beelddrager aansluiten. Een USB-C adapter is meestal wel een dure investering (Ik had zelf over de 100 Euro betaald) maar het gaat heel erg lang mee, omdat ik het ook op andere USB-c apparaten kan gebruiken. 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Piet9
Pathfinder
Opties

Beste,

Ik had al een paar antwoorden van andere mensen dat de hardware niet gaat kunnen volgen.
Ik heb dan maar besloten om van dit idee af te stappen en eens te kijken wat een portable monitor moet kosten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Piet9,

 

Bedankt voor jouw bericht. De Tab A6 is een wat ouder product (2018) en het wordt met de verbinding beperkt door zijn specificaties.  Er bestaan wel verschillende derde partij apps waarmee je video zou kunnen streamen naar de A6, maar het kan erg langzaam werken en de resolutie kan teleurstellend zijn. Ik maak zelf gebruik van een USB-C adapter waaronder een HDMI-out op zit. Hiermee kan ik het bijna op elk DHMI beelddrager aansluiten. Een USB-C adapter is meestal wel een dure investering (Ik had zelf over de 100 Euro betaald) maar het gaat heel erg lang mee, omdat ik het ook op andere USB-c apparaten kan gebruiken. 

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Oplossing
Piet9
Pathfinder
Opties

Beste,

Ik had al een paar antwoorden van andere mensen dat de hardware niet gaat kunnen volgen.
Ik heb dan maar besloten om van dit idee af te stappen en eens te kijken wat een portable monitor moet kosten.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Piet9,

 

Ik wens je veel succes met jouw zoektocht naar de juiste monitor. Wanneer je via een privé-bericht mij jouw productgegevens stuurt kan je e.v. toegang geven tot onze kortingsportaal. Daar kan je e.v. producten vinden voor een kortingsprijs. Wellicht geen portable monitor, maar misschien iets anders.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes