Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mobiele hotspot verbinding met auto lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-02-2024 05:24 PM)
700 Weergaven
Honesty
Navigator
Opties
Ik kan de S24 niet verbinden met auto als ik wifi van telefoon wil delen met auto door mobiele hotspot
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Honesty
Navigator
Opties
Beste Ajay-A, het is gelukt om hotspot te verbinden met de auto. Dat is dus opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Honesty,

Wanneer alles up-to-date is en het nog steeds niet lukt raden we aan om via onze Samsung Members-app een foutrapport in te dienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Honesty
Navigator
Opties
Dank je wel, Ajay-A. De voorgaande samsung series kon ik gewoon zonder problemen koppelen met Android auto en ook hotspot van telefoon delen met auto. Was maar steeds bezig verbinding te maken. Heb van alles geprobeerd. Via Bluetooth, via USB-kabel en ook gewoon proberen te koppelen. Helaas zonder resultaat. Gaf toen maar op. En dacht hier om advies te vragen. Nogmaals hartelijk dank aan jou voor het wegwijs maken. Zal ik zeker doen. Wens je een fijne dag nog. Groetjes
0 Likes
Oplossing
Honesty
Navigator
Opties
Beste Ajay-A, het is gelukt om hotspot te verbinden met de auto. Dat is dus opgelost.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is heel erg mooi om te lezen Honesty,

Ik wens je veel plezier met jouw S24!

Met groet,

Ajay

Community Manager
Tim1995
First Poster
Opties
Beste Ajay-A.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Mercedes Sprinter. Krijg de hotspot wel verbonden, alleen ik heb ik geen internet... is dit via instellingen aan te passen etc. Of een update nodig?
Mvg Tim
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Rim, 

Bedankt voor jouw bericht hierover. Je wilt natuurlijk gebruik maken van alle functionaliteit van jouw toetel en auto. Ter controle; is jouw toestel en systeem van de auto helemaal up-to-date en heb je jouw toestel ook helemaal opnieuw opgestart? Voor de rest kan je proberen de Wi-Fi verbinding met de hotspot laten vergeten en daarna het opnieuw weer verbinden.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes