op 10-02-2024 07:11 PM
Goeieavond
Net mijn s24+ aan het testen en ik vind nergens hoe ik een vingerafdrukbeveiliging kan zetten op mijn facebook en messenger app.
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
10-02-2024 08:02 PM - bewerkt 10-02-2024 08:03 PM
Hoi,
Zover ik weet moet de maker van een App dit ondersteunen, bijvoorbeeld in WhatsApp of Signal kun je dit wel aanzetten.
Dan is er nog de optie van de Samsung veilige map. Apps die je hierin zet worden beveiligd door de Samsung veilige map met een Patroon, Pincode of Wachtwoord.
Dus om die map te openen moet je eerst een Patroon of Pincode of Wachtwoord ingeven (naargelang wat je hebt ingesteld voor je veilige map).
Dacht dat je hier geen vingerafdrukbeveiliging kunt kiezen helaas.
Ik lees er wel vaak gedoe mee als mensen naar een nieuwe telefoon gaan of het Patroon, pincode of wachtwoord vergeten zijn. Je kunt het wel weer 'resetten' via je Samsung Account. Maar ik denk dat het valt of staat met hoe zorgvuldig mensen met een Patroon, Pincode of Wachtwoord omgaan.
Hier kun je alles lezen over de Samsung Veilige Map:
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/gebruik-van-veilige-map/
10-02-2024 08:02 PM - bewerkt 10-02-2024 08:03 PM
Hoi,
Zover ik weet moet de maker van een App dit ondersteunen, bijvoorbeeld in WhatsApp of Signal kun je dit wel aanzetten.
Dan is er nog de optie van de Samsung veilige map. Apps die je hierin zet worden beveiligd door de Samsung veilige map met een Patroon, Pincode of Wachtwoord.
Dus om die map te openen moet je eerst een Patroon of Pincode of Wachtwoord ingeven (naargelang wat je hebt ingesteld voor je veilige map).
Dacht dat je hier geen vingerafdrukbeveiliging kunt kiezen helaas.
Ik lees er wel vaak gedoe mee als mensen naar een nieuwe telefoon gaan of het Patroon, pincode of wachtwoord vergeten zijn. Je kunt het wel weer 'resetten' via je Samsung Account. Maar ik denk dat het valt of staat met hoe zorgvuldig mensen met een Patroon, Pincode of Wachtwoord omgaan.
Hier kun je alles lezen over de Samsung Veilige Map:
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/gebruik-van-veilige-map/