Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2024 01:16 PM)
1441 Weergaven
Marloesb
Journeyman
Opties
Goedemiddag,

Sinds kort heb ik de samsung galaxy s24 ultra. Helaas ervaar ik wat problemen met de wifi verbinding. Ik krijg steeds de volgende melding:
Whatsapp gebruikt mobiele gegevens omdat het huidige wifi netwerk dit blokkeert of omdat er een verbindingsprobleem is. 
Ik ervaar dit probleem bij verschillende wifi netwerken. Ook ervaar ik problemen bij andere apps bijvoorbeeld Facebook.
Zodra ik de wifi uitschakel, doet alles het wel.
Wat kan ik hier aan doen?

Vriendelijke groet! 

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Marloesb
Journeyman
Opties
Ik heb de ip instellingen verandert naar statisch en het lijkt nu opgelost te zijn!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
HezVdM
Journeyman
Opties
(Mijn instellingen staan in het Engels, ik zou de Nederlandse titels even niet weten, excuses!)

Onder "connections" kun je naar "Data Usage", en dan kan je "Allowed Networks for apps" aantikken.
Hier kan je specificeren welke app alleen WiFi, alleen Data, allebei of geen van beide mag gebruiken.
Mogelijk is daar iets perongeluk aangezet, waardoor je apps geen wifi mogen gebruiken?
0 Likes
Marloesb
Journeyman
Opties
Bedankt voor jouw reactie!
Ik heb het even gecheckt, maar daar staan alle apps ingesteld op mobiele gegevens of wifi. Dus denk dat dat het probleem niet is..
HezVdM
Journeyman
Opties
He jammer.
Ik hoop dat iemand met meer kennis dan ik je comment ziet!!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Reset de netwerkinstellingen eens via algemeen beheer. Wifi en bluetooth netwerkinstellingen resetten. Helpt dit?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marloesb
Journeyman
Opties
Hoi! Bedankt voor je reactie! Heb het net gereset, maar helaas het probleem blijft. Het gekke is ook dat ik de melding maar bij bepaalde apps krijg. Andere apps werken wel gewoon via de wifi. Dus ik heb wel verbinding met interent
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je toevallig SmartSwitch gebruikt?
Marloesb
Journeyman
Opties
Ja dat klopt!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klinkt als een typisch gevalletje SmartSwitch waar de instellingen zijn meegenomen. Een handmatige backup zonder SmartSwitch + een fabrieksherstel lost dit altijd op.
Marloesb
Journeyman
Opties
Oke! Ga ik dat proberen! Bedankt