Voor iedereen die een betere batterijduur wilt met zijn of haar Galaxy toestel heb ik een stukje geschreven wat zal helpen om langer met de... Bekijk bericht
Custom List Message Item |
---|
Voor iedereen die een betere batterijduur wilt met zijn of haar Galaxy toestel heb ik een stukje geschreven wat zal helpen om langer met de... Bekijk bericht |
Vandaag (8 mei 2025) heb ik de nieuwste update naar One UI 7.0 op mijn Galaxy S24 Plus geïnstalleerd. Sindsdien werkt FiLMiC Pro niet meer goed. ... Bekijk bericht |
Ik heb zojuist de update gedaan maar blijf hangen / in een continue loop voor alle opties na drukken op start. (van 'Je communicatie... Bekijk bericht Dat is mooi om te lezen RonRomijn, Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt kan je ons altijd we... Bekijk bericht |
Goedemiddag, Naar mijn idee staan alle NFC instellingen goed, maar zodra ik contact wil betalen geeft hij aan biedt je pas... Bekijk bericht Hallo @Plien93, Datr is inderdaad bijzonder. Wanneer alles up-to-date is, jouw toestel opnieuw hebt ... Bekijk bericht |
Zojuist onvrijwillig de OneUI7 "update" uitgevoerd... nou noem het maar een downgrade. Nou 3x keer niks. Foei lelijk. Lijkt gewoon op... Bekijk bericht je zoekbalk kan je vinden op je Apps-scherm (als je o.a. op home van beneden naar boven swipt), daar... Bekijk bericht |
|
Please for the love of god I don't want the seaechbar at the bottom. Make it a setting as to where you want the searchbar. Bekijk bericht Thank you for the feedback @AcceptableEuropean, We really appreciatie your opinion about this. Via t... Bekijk bericht |
Wat zijn alle features van one ui7 op s24? Weet er veel maar niet alle. Graag reactie. Bekijk bericht |
Mijn s24 ultra gisteren opgeladen en daarna niet meer gebruikt, in 8 uur tijd zonder enig gebruik 17% batterij verbruikt! Dit is niet... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung S24. Ik maak een koppeling met mijn hoorapparaat, een Advance RIC x80 (van Specsavers). Dat ging allemaal goed tot een poosje... Bekijk bericht Beste HansL,Ik ben er achter, ik zocht steeds op de telefoon bij instellingen, maar had op de 3 boll... Bekijk bericht |
Sinds de laatste update kan ik het menu scherm met icoontjes en meldingen niet meer meteen naar beneden halen. Moet dan eerst een andere handeling... Bekijk bericht Ik vind het ook tegenvallen de one ui 7.0. Het meest vervelende is toch het zoek balk wat naar bened... Bekijk bericht |
Got my S24FE a week ago and set that up alright. Yesterday, it was upgraded to One UI 7 which was fantastic. But while trying out the new features,... Bekijk bericht |
Ik heb al een aantal dagen dat mijn wifi het niet doet of raar doet. Soms gaat die ook zomaar maar me 5g. En er staat ook een 5 boven mijn wifi... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie @RyanDV, Heeft het resetten geholpen? Met groet, Ajay Bekijk bericht |
Goedemiddag, vraag met de laatste update is het instellingen pictogram verdwenen uit de statusbalk iemand een idee hoe ik die terugkrijg.s24ultra... Bekijk bericht Voor de update zat er wel degelijk een instellingspictogram.maar oke ik heb het anders opgelost.bene... Bekijk bericht |
Sinds de update naar android 15 heb ik problemen met de wifi Er is wel verbinding met het wifi signaal Maar laat geen of heel slecht internet... Bekijk bericht Hallo @Members_4DonCHM, Bedankt voor jouw bericht hierover. Je verwacht natuurlijk dat je normaal ka... Bekijk bericht |
Sinds de nieuwe ui7 update op mijn s24fe is de zoekbalk die voorheen bovenaan stond, nu naar beneden verplaatst. Ik ben er geen fan van. Hoe... Bekijk bericht |
Sinds die nieuwe software update kan ik geen meldingen meer zien als ik mijn telefoon op zwart hebt dan krijg ik bijvoorbeeld een berichtje maar... Bekijk bericht Hallo @KeeperThomas2000, Dat is inderdaad bijzonder. Ik help je graag verder hiermee. Het kan zijn d... Bekijk bericht |
Hoi,Iedereen een eigen smaak maar ik heb momenteel de S24 Ultra met one ui 7 en ik ben er niet bepaald groot fan van al die veranderingen. Ik kies... Bekijk bericht Het is ook echt een vreselijk slechte update. Makkelijk de slechtste in jaren. Er is zo veel weggeha... Bekijk bericht |
Ik wil graag noodcontacten instellen op mijn S24 Ultra. Helaas lukt dit pas nadat ik het in te stellen contact op mijn telefoon zelf toevoeg. Ik... Bekijk bericht Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Het leek me sterk, dat ik de enige ben die dit probleem heeft. Maa... Bekijk bericht |
My usb-c earplugs from sAMSUNG DO NOT WORK ANYMORE AFTTER UI 7 UPDATES Bekijk bericht Hallo @Members_njNWKZC, Thank you for your feedback about this. I will help you further! Is this als... Bekijk bericht |
En is er een manier om dit alsnog weer te activeren?? Gebruikte de functie bij regelmaat op mijn s21 fe... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie @shouf, Heb je nog wel dezelfde provider. Want het kan zijn dat je provide... Bekijk bericht |