Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Roaming werkt niet buitenland

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
185 Weergaven
Britsam25
First Poster
Opties
Hoi, ik zit momenteel in Frankrijk en krijg het niet voor elkaar om met mijn mobiel te bellen of te internetten. Ik heb al een keer of 20 opnieuw opgestart. Telefoon in veilige stand uitgeschakeld. Telefoon langere tijd uit gehad minimaal 20 min. Netwerk instellingen reset gedaan. Soft reset gedaan van mijn telefoon. Roaming staat aan. Namen toegangspunten toegevoegd maar niets werkt. Zelfdiagnose in de Samsung app uitgevoerd. Daar kwam niets uit. En als mijn simkaart in een andere telefoon doet werkt het direct dus daar ligt het ook niet aan maar ik krijg het op mijn eigen telefoon niet voor elkaar. Iemand nog tips. Help... 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Britsam25,

Wanneer je dit weer overkomt kan je beste gelijk via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
HansL1
Navigator
Opties
Heb je alle menu functies nagelopen onder "verbindingen"? SIM beheer, netwerk modus, gegevensgebruik, meer verbindings instellingen,....
HansL1
Navigator
Opties
Krijg je wel verbinding met een netwerk?
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Ja wel 10 keer alles na gelopen en gekeken of het het zelfde staat als op de telefoon die het wel doet. Is mij echt een groot raadsel. En als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe dan heb ik meteen internet. Maar bij deze samsung s24 pakt die hem niet. Zit te denken om hem helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen als laatste optie maar dan ben ik alles kwijt
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Nee dat is het probleem. Alleen via de wifi kan ik verbinding maken. Ook al heel de dag met samsung aan het appen maar ook die hebben me nog niet kunnen helpen
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe heb ik meteen verbinding. Dus ligt niet aan de simkaart
0 Likes
HansL1
Navigator
Opties
Hij maakt dus helemaal geen verbinding, ook niet voor telefonie?
0 Likes
HansL1
Navigator
Opties
Vliegtuigmodus aanzetten en weer uitzetten wil bij mij nog wel eens helpen in het buitenland, en soms duurt het echt wel even. Maar als je al opnieuw hebt opgestart, zal dat waarschijnlijk geen oplossing bieden.
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Nee klopt dat doet die ook niet. Wel als ik mijn simkaart in een andere telefoon plaats
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Nee helaas ook al aantal keer geprobeerd. Toch bedankt
0 Likes