Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hey google aanzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2024 05:32 PM)
800 Weergaven
lein63
Explorer
Opties
Ik heb nog een vraag over de samsung s24.
Ik krijg met geen mogelijkheid hey google aan. Hij bleef aangeven dat ik dat al op een ander apparaat aan heb staan. Dus heb ik van het andere app de hele assistent verwijderd. Maar hij blijft de melding geven. Ik kan alle stappen doorlopen, ook stem vastleggen maar dan zegt hij weer dat de assistent toestemmimg moet geven vanaf het andere apparaat. Als ik ernaar google moet ik een app in de home app toevoegen wat me ook niet lukt. 
Ala ik voice match aanzet gaat het vanzelf na de melding weer uit. 
Wie weet wat te doen?
Groet Lein
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
lein63
Explorer
Opties
Hoi Ajay, danknje voor je bericht. Ja ik heb net een software update gehad en nu doet hij het. Ik kon opnieuw mijn stem laten herkennen. Heel fijn!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Confidence30
Explorer
Opties
Ik had dit ook met mijn vorige week nieuw ontvangen s24 ultra. Ook samsung heeft erop ingelogd om de instellingen te controleren. Einde verhaal was opsturen voor rep of retourneren naar winkel.
Dat laatste heb ik gedaan en hier in de omgeving een nieuwe 24 ultra gehaald en ja, die werkte wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Erich0010
Voyager
Opties
Hallo Lein,

Misschien helpt het door de assistent app te verwijderen en opnieuw te downloaden bij de play store.

0 Likes
lein63
Explorer
Opties
Oh dat is een goeie. Nog niet aan gedacht ☺️Dank je
0 Likes
lein63
Explorer
Opties
Helaas is dit niet gelukt. Ik heb alle apparaten verwijderd die gekoppeld waren. Opnieuw de app geinstalleerd. Maar steeds nadat ik de zinnen ingesproken heb zie ik nog : 'er is iets mis gegaan' en zet hij voice match vanzelf uit.
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Jammer! Het was te proberen.
0 Likes
Zatara
First Poster
Opties
Ik zit met hetzelfde probleem op mijn S22, kennelijk is het probleem nog steeds niet opgelost door Samsung.
0 Likes
lein63
Explorer
Opties
Ik heb alle caches verwijderd, de assistent uitgezet, opnieuw mijn stem laten herkennen, maar hij blijft aangeven dat het mislukt is. Heel jammer!
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Hebben jullie al een diagnose telefoon uitgevoerd? Misschien levert dat iets op.1715190860051.jpg
0 Likes
lein63
Explorer
Opties
Ja daar is alles in orde.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lein63,

Is jouw S24 voor de rest volledig up-to-date en komt de issue ook terug wanneer je het toestel opnieuw hebt opgestart?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes