Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Maps trekt battery sneller leeg dan oplaad.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2025 10:49 AM)
185 Weergaven
Hielkooo
Journeyman
Opties
Als ik Google Maps gebruik tijdens het rijden EN oplaad, trekt-ie de batterij sneller leeg dan dat-ie 'm oplaad.
0 Likes
7 Antwoorden
xjbx
Helping Hand
Opties

Ik weet niet hoe je je telefoon oplaad in de auto, is dit via de usb port van de auto of via een autolader die in de sigarettenaansteker zit?

Over het algemeen geeft een USB-poort van een auto minder stroom door, waardoor het dus langer duurt voordat je telefoon is opgeladen. Daarin tegen gaat opladen met een autolader die in de sigarettenaansteker zit sneller, omdat die meer stroom doorgeeft.

Google Maps gebruikt best wel wat stroom tijdens het navigeren. Dit komt door het constant communicatie met de servers voor verkeersupdates, routeberekeningen en het downloaden van kaartgegevens. Realtime verkeersupdates, satelliet weergave en het volgen van de route kost veel energie.

Dus als je een oplaad methode gebruikt die minder stroom kan leveren, dan dat er verbruikt word, dan loopt je telefoon gewoon leeg.

Hielkooo
Journeyman
Opties
Dat klopt inderdaad. Ik laad 'm via de sigarettenaansteker met de snellaadpoort. Dus daarom vind ik het al zo vreemd dat-ie tijdens het rijden al langzaam minder wordt. Dat zou niet moeten mogen.
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Hangt ook van de stekker die je gebruikt kwa vermogen. Ik heb er een gehaald bij de action volgens mij een 30 watt en die laad prima op tijdens het rijden.
Hielkooo
Journeyman
Opties
Ik gebruik een lader van mijn TomTom met de snellaad-poort. Mijn S24 kan tot maximaal 25 watt. Tijdens normaal laden is-ie inderdaad zo vol, hooguit wat muziek er bij. Maar toch, hij laad.
Maar zodra ik Maps gebruik is het over met de pret, dan loopt-ie langzaam sneller leeg dan water bij komt. Voor de update was er geen probleem, dan was-ie snel vol.
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Ik heb een a53 heb daar geen last van. Is de usb kabel wel snel genoeg?
0 Likes
Hielkooo
Journeyman
Opties
Ik heb beide een nieuwe Samsung en een normale kabel gebruikt. Beiden reageren hetzelfde.
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Hoeveel watt geeft die lader van de tomtom dan