Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung S20 defect scherm, kan geen backup naar PC sturen of transfer naar S24

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2025 06:18 AM)
134 Weergaven
Fvdc
Journeyman
Opties

hallo,

sinds gisteren is het scherm  van S20 defect (flikkerende hele kleur), kan niet meer inloggen, flikkerend scherm, zelfs met lege batterij en herstart.

kan dus ook geen Samsung smart switch uitvoeren om een backup te starten naar PC (software geïnstalleerd op mijn Mac, kan niet verbinden omdat ik op de defecte S20 niet aan de Samsung Smart Switch app kan..)  of naar nieuwe S24 FE, enig idee hoe de gegevens vanop de defecte Samsung nog kunnen getransfereerd worden ?

en er is geen Backup van de S20 in google Drive..

bedankt voor uw suggesties 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dat kan hiermee.

https://www.samsung.com/nl/computer-accessories/adapter/mpa-ee-p5400usegeu/?srsltid=AfmBOoq2mIlTzYF-...

Zodra je het aansluit op een tv of monitor krijg je direct beeld en kun je alles backuppen.

Er zijn ook goedkopere alternatieven te vinden bij diverse winkels en webshops. Maar geen garantie dat die ook daadwerkelijk werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dat kan hiermee.

https://www.samsung.com/nl/computer-accessories/adapter/mpa-ee-p5400usegeu/?srsltid=AfmBOoq2mIlTzYF-...

Zodra je het aansluit op een tv of monitor krijg je direct beeld en kun je alles backuppen.

Er zijn ook goedkopere alternatieven te vinden bij diverse winkels en webshops. Maar geen garantie dat die ook daadwerkelijk werken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Fvdc,

Bedankt voor jouw bericht. het is zuur om te lezen dat het scherm van jouw S20 defect is. Ik help je ook graag verder! Op dezelfde manier zoals Patrick voorstelt had ik het ook opgelost toen mijn scherm defect was geraakt. Was je nog in de gelegenheid gekomen om het advies van Patrick op te volgen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes