Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ONE UI UPDATE KLACHT

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
165 Weergaven
Members_fxr7rZO
First Poster
Opties

Hallo, vandaag de ONE UI update uitgevoerd. Het is ineens niet meer mogelijk om berichten te lezen zonder ze te openen. Is er een manier om dit nog in te stellen? Zo kan je niet meer vooraf screenen of iets belangrijk is of kan wachten. Het geldt voor alle apps, dus Whatsapp, Mail programma's etc. Echt heel vervelend als je dit zelf niet meer in kunt stellen en deze update de individuele instellingen zou overschrijven.

Het 2e probleem is er eigenlijk nog een update langer geleden, de AI functie die verhindert om de uitknop nog te gebruiken. Ook hier zou ik graag een oplossing voor hebben

Ik hoor graag of er een weg om deze features heen is

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kanjers
Voyager
Opties
Ik denk dat je de meldingen wel nog in kan stellen.
Instellingen -》Meldingen -》weergeven ip vergrendelen scherm?
Voor de uitknop zou ik het niet weten helaas. Misschien iets met een foutrapport indiennen?
Membersapp -》 ondersteuning -》 (kies juiste apparaat indien u dr meer gekoppeld heeft aan Membersapp) -》kies foutrapport indienen met logboeken anders kunnen ze dr niet zo veel mee.
Goedendag verder en hopelijk lukt het om de juiste oplossing te krijgen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Xxirene_
Apprentice
Opties
Via instellingen, zoeken zijknop. Kun je aangeven wat de zijknop doet. Ik had hetzelfde probleem helaas

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Kanjers
Voyager
Opties
Ik denk dat je de meldingen wel nog in kan stellen.
Instellingen -》Meldingen -》weergeven ip vergrendelen scherm?
Voor de uitknop zou ik het niet weten helaas. Misschien iets met een foutrapport indiennen?
Membersapp -》 ondersteuning -》 (kies juiste apparaat indien u dr meer gekoppeld heeft aan Membersapp) -》kies foutrapport indienen met logboeken anders kunnen ze dr niet zo veel mee.
Goedendag verder en hopelijk lukt het om de juiste oplossing te krijgen.
kreefje0744
First Poster
Opties
Hallo, de ONE UI 7 staat op mijn tablet A 9. Kan niets meer aanpassen in instellingen, donker scherm ik wil een licht scherm mooi niet dus. En nog veel. Heb spijt dat ik deze waardeloze update geïnstalleerde. Nu is samsung en ONE UI 7 de baas over mijn tablet. Omdat hij redelijk nieuw is ga ik maar even wachten tot er een verbetering komt.
0 Likes
Oplossing
Xxirene_
Apprentice
Opties
Via instellingen, zoeken zijknop. Kun je aangeven wat de zijknop doet. Ik had hetzelfde probleem helaas
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_fxr7rZO,

Bedankt voor het delen van jouw feedback hierover, we waarderen het. Ik help je ook graag verder! Ben je eruit gekomen met het advies van Kanjers en Xxirene_?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes