Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Health App

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2024 04:53 PM)
1810 Weergaven
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Beste Leden, 

In mijn notificatie/meldingen venster krijg ik iedere keer onderstaande tekst te zien. 

*Samsung health wordt uitgevoerd om je gezondheidsgegevens te meten*

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om deze melding te sluiten, met behoud van popups, badge en het vergrendelscherm. 

In het verleden kon het, en daarbij heb ik een aansluitende vraag. 

Nergens kan ik meer terug vinden, waar je de hele rij kon aan/uitvinken welke meldingen je wilde ontvangen. Bijvoorbeeld de stappenteller etc etc, sinds de laatste updates lijkt het verdwenen dit heb ik langere tijd al met mijn vorige toestel. 

Ik hoop spoedig van jullie te horen, uiteraard heb ik al tussen de instellingen en dergelijke gekeken. 

Bij voorbaat dank. 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, schakel in Instellingen > Meldingen > App-meldingen > Samsung Health > Meldingscategorieën de schakelaar voor Stappen in en schakel de schakelaar voor Overige uit (onder aan de lijst). U ziet dat bericht dan niet, maar ziet in plaats daarvan het aantal stappen. Wis de berichten van Samsung Health in het meldingenpaneel en start uw telefoon opnieuw op.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @GeoffreyJones 

Meldingcategorieën kun je zo aanzetten:

Instelligen - Meldingen - Geavanceerde instellingen dan bijna helemaal naar beneden scrollen en "Meldingcategorieën voor elke app beheren" aanzetten.

Screenshot_20240214_195018_Settings.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Hallo, schakel in Instellingen > Meldingen > App-meldingen > Samsung Health > Meldingscategorieën de schakelaar voor Stappen in en schakel de schakelaar voor Overige uit (onder aan de lijst). U ziet dat bericht dan niet, maar ziet in plaats daarvan het aantal stappen. Wis de berichten van Samsung Health in het meldingenpaneel en start uw telefoon opnieuw op.

GeoffreyJones
Navigator
Opties
Dit is wat ik zie, categorieën ontbreekt. 1707933990875.jpg
0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Beste Neo, dank voor je bericht. Zie de foto, ik krijg categorieën en overige niet te zien. Vroeger wel.
0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Beste Glanzende Balletjes, dank voor je bericht. Zie de foto, ik krijg categorieën en overige niet te zien. Vroeger wel.
0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Haha, geen enkel probleem hoor! Ik waardeer dat je wilde helpen. 💯
0 Likes
Glanzende balletjes
Journeyman
Opties

Haha ik ben nieuw hier vandaag heb vandaag een s23 gekocht en sag deze app  samsung membere vind het wel leuk maar ik wil wel proberen te helpen! die eerste melding kan je wel uitzetten hoor je moet het lang ingedrukt houde die melding en dan kun je het uitzetten

en voor je laatste vraag dat is inderdaad veranderd ja dat kan niet meer

0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Klopt maar dan krijg je helemaal geen meldingen meer, wat ik juist niet wilde. Eerst kon allebei, maar het één en ander lijkt te ontbreken.
0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @GeoffreyJones 

Meldingcategorieën kun je zo aanzetten:

Instelligen - Meldingen - Geavanceerde instellingen dan bijna helemaal naar beneden scrollen en "Meldingcategorieën voor elke app beheren" aanzetten.

Screenshot_20240214_195018_Settings.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

GeoffreyJones
Navigator
Opties
Goedenavond Mollie, mijn dank is groot! Bullseye, ik had geen hoop meer dat het zou lukken.

Ik hoopte ook dat mijn uitgebreide omschrijving voldoende zou zijn, en gelukkig was dat het geval.

Fijne avond, en nogmaals dank! 💯👊🏾