Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sleep cycle

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2025 09:24 PM)
70 Weergaven
ManonMutsaers
Navigator
Opties
Goedenavond,

Voorheen kon je in de Health app, gratis gebruik maken van de app Sleep cycle. En daar de snurkopnames terugluisteren. 

Nu wordt je doorgeklikt naar de app Sleep cycle. 7 dagen gratis. Daarna 12 maanden voor €29,99. 

Is dit recent aangepast? 

Gr Manon 
0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Manon,

Bedankt voor jouw bericht. Dat is een goede vraag! Sleep Cycle is een aparte applicatie, waarmee Samsung een partnership is aangegaan. Als het goed is er nog een gratis versie met de basisfuncties. Had je dit al kunnen nagaan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ManonMutsaers
Navigator
Opties
Hallo Ajaj,

Toen ik het bericht plaatste zag je geen snurkgegevens. Die zijn nu weer terug.
Je kunt wel alleen maar de geluiden terug luisteren. Neem aan dat je dat bedoelt met basisfuncties? Als je naar de app gaat, dan moet je betalen.

Weet jij ook iets van TV Plus?

Groetjes Manon
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ManonMutsaers,

Dat zijn inderdaad de basisfuncties. Ik help je graag ook met TV Plus! Welke vragen heb je erover? Zie ook de onderstaande link voor informatie over TV Plus. 

https://bit.ly/2QeSq95

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ManonMutsaers
Navigator
Opties
Hallo Ajay,
TV Plus.
Ik heb dit al eerder gevraagd, maar kreeg toen het antwoord dat het in Nederland (nog) niet beschikbaar is. Hier en ook in de Playstore die melding.

Vorige week kreeg ik vanuit deze members app weer een melding dat TV Plus op tv en op de Samsung telefoon te installeren is. Ik heb de Samsung S24 Ultra. In de Playstore wederom de melding dat deze app in Nederland niet beschikbaar is. Is dan toch vreemd dat er vanuit de members app weer een melding komt, dat het wel kan.

Groetjes Manon
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Ik vraag het voor de zekerheid hierover na intern Manon,

Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug hierover. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager