Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi 6 valt steeds weg S23 fe

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2025 09:41 PM)
469 Weergaven
Tim Zweers
First Poster
Opties

Heb van Ziggo een nieuwe router gekregen deze maakt gebruik van wifi 6  nou valt mijn wifi steeds weg en schakelt hij over op het mobiele netwerk heb al geprobeert  wifi 6 uit te schakelen in de router maar dat kan helaas niet. Heeft er iemand een oplossing hier voor? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_rFqKJm6,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Tim,

Je verwacht natuurlijk dat jouw S23 FE gewoon goed werkt met een nieuwe router. Ik help je graag! ZIjn zowel de router als de S23 FE helemaal up-to-date en had je jouw S23 FE ook al opnieuw opgestart?

Heb je daarnaast ook geporbeerd op zowel 2,4 als de 5Ghz frequentie?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Timz2
Student
Opties

Hey bij ziggo kan je niet kiezen tussen 2.4 of 5ghz het enige wat ik kan veranderen is de ipv6 van statefull naar stateless zetten meer niet. Het ging nu een paar weken goed maar nu is het weer drama terwijl de rest van het huis nergens last van heeft ligt het nou aan m'n toestel?? Of ben ik de enigste die hier last van heeft

0 Likes
Timz2
Student
Opties

Alles is up to date 

Instellingen gereset 

Apparaat opnieuw opstarten

Niets helpt...

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_rFqKJm6,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes