Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inschakelen van draadloos debuggen op een S23 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2023 05:45 PM)
254 Weergaven
Piet9
Pathfinder
Opties

Ik heb een S23 ultra en ik heb problemen met draadloos debuggen.
Sinds Android 11 is het wifi gebeuren wel wat veranderd en nu moet je voor draadloos debuggen die instelling inschakelen en dan een verbinding leggen via adb pair.
Als ik in de developer settings dan het toestel draadloos wil delen (dan krijg ik het IP adres en de poort waarop moet gepaired worden) dan wil dit niet lukken.
Ik krijg steeds de boodschap
Failed: Unable to start pairing client.
Ik heb het geprobeerd met een S22 Ultra en een A51 en daar ging alles probleemloos.

Ik heb nu al twee keer gedacht dat ik de S23U in orde had gekregen .

1. De eerste keer had ik ook USB debuggen aangevinkt, toen ik dat uitschakelde , werkte het.
    Een paar uur later kreeg ik dit op deze manier weer niet voor mekaar
  2. De tweede keer had ik apps uitgeschakeld die kwamen klagen als developer opties ingeschakeld zijn.
    Daarna ging het ook weer, verbinding verbreken , uit command box , developer opties uit en weer aanzetten, draadloos debuggen weer aanzetten en een poging met adb pair om te verbinden en weer de fout
    Failed: Unable to start pairing client.

Maar mijn wifi verbinding werkt perfect, nadat ik zulke problemen gehad heb, probeerde ik safe mode maar dat bracht ook geen soelaas.
De foutboodschap is nogal cryptisch en ik weet niet of en waar ik meer informatie over die fout kan vinden.
Kan iemand me nu zeggen of er nog zaken uit te proberen zijn of moet ik ermee naar een Samsung repair center?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik hoop dat het nu wel goed lukt. Meestal lost een reset van de netwerkinstellingen op de telefoon zoiets op.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Apart dat het niet werkt. Op mijn S23 Ultra werkt het prima. Kan Adb ook prima benaderen draadloos om systeem apps te verwijderen. Heb je de netwerkinstellingen al gereset?
Piet9
Pathfinder
Opties

Als ik het WIFI netwerk vergeet via het welke ik gekoppeld ben en daar dan terug op connecteer, dan lukt het opeens.
Ik zal dat nu nog een aantal keer uitproberen om te zien of dat de oplossing is.
Alvast bedankt voor de reactie.

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik hoop dat het nu wel goed lukt. Meestal lost een reset van de netwerkinstellingen op de telefoon zoiets op.