Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB-stick probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2023 08:44 AM)
1461 Weergaven
Stievy
First Poster
Opties
Mijn Samsung S23 herkent mijn SanDisk USB-C flash drive niet. Deze stick wordt wel herkend door oudere toestellen als mijn A51 en A23. 
0 Likes
6 Antwoorden
Claude35
Explorer
Opties
Schakel ontwikkelaarsopties in. Ga naar standaard usb configuratie, kies daar een optie bv. afbeeldingen overzetten, midi,....
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Stievy, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tip van @Claude35? Krijg je wel een melding te zien op je telefoon als je de USB-C flash drive aansluit? 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Stievy
First Poster
Opties
Er komt geen melding van de USB-C poort bij het aansluiten van een flash drive. Als ik de telefoon via kabel met computer verbind komt deze er wel en kan ik kiezen wat voor actie er moet gebeuren
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wordt de USB stick wel herkend door je computer? En heb je de andere toestellen ook de mogelijkheid om bestanden te verplaatsen naar de USB stick?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Stievy
First Poster
Opties
Mijn samsuns A51 en A12 herkennen de usb-c stick wel
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je de S23 hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes