Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Actie cashback en tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2023 09:37 AM)
225 Weergaven
792520
Apprentice
Opties
Ik nam vorige maand deel aan deze acties na aankoop van een s23.
Binnen de 10 dagen kreeg ik de reactie van Samsung dat er nog info ontbrak. Dit enkel voor de cashback actie. Van de tablet actie hoorde ik niets.
De nodige info direct aangevuld en op 26 juni bevestiging gekregen dat binnen de 6 weken zou uitbetaald worden. Gisteren, 28 juni, kreeg ik mail van Samsung dat de nodige info ontbrak voor de tablet actie met een link om alsnog aan te vullen. Link is onbruikbaar want verlopen. De actie liep maar tot 27 juni ??? Telefonisch contact gaf als resultaat dat ik mijn verhaal moest doen via Whatsapp aan Samsung. Zo gezegd zo gedaan, met foto's en al. Alleen verloopt het contact zo tergend traag en moeizaam dat ik me afvroeg of mailen mss sneller resultaat zou opleveren? Maar hoe mail ik naar Samsung? Grts 😉
3 Antwoorden
v-ictor
First Poster
Opties
Door het op te zoeken op het internet en met een beetje geluk vindt je hun emailadres
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @792520, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is helaas niet mogelijk om een promotie aanvraag via een e-mail in te dienen of te corrigeren. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je telefoonnummer en het registratienummer, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
792520
Apprentice
Opties
Pb onderweg Martijn 😉