Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoongesprek breekt af

(Onderwerp aangemaakt op: 11-12-2023 10:23 AM)
257 Weergaven
Members_OvNmBYa
First Poster
Opties

Wanneer ik in gesprek ben op mijn telefoon en er komt een melding (geluidsignaal) breekt dit gesprek af en dien ik de telefoon verbinding terug te maken.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_OvNmBYa ,

Wauw dit is inderdaad niet normaal nee. Zeer apart dit zou niet mogen gebeuren.

Ga eens naar de telefoon app, of via instellingen > apps of het groene telefoon app icoontje ingedrukt houden en dan op ! drukken rechtsboven. Druk op opslag en dan gegevens wissen, dit reset de app waarmee je belt naar standaard.

Ik zou ook voor de zekerheid even de netwerkinstellingen resetten via Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Netwerk instellingen resetten.

Tegenwoordig zijn er 2 aparte opties daar, Instellingen mobiel netwerk resetten en Wifi en bluetooth instellingen resetten, ik zou ze beide resetten.

Hoor graag van je of dit een oplossing geeft.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_OvNmBYa ,

Wauw dit is inderdaad niet normaal nee. Zeer apart dit zou niet mogen gebeuren.

Ga eens naar de telefoon app, of via instellingen > apps of het groene telefoon app icoontje ingedrukt houden en dan op ! drukken rechtsboven. Druk op opslag en dan gegevens wissen, dit reset de app waarmee je belt naar standaard.

Ik zou ook voor de zekerheid even de netwerkinstellingen resetten via Instellingen > Algemeen beheer > Resetten > Netwerk instellingen resetten.

Tegenwoordig zijn er 2 aparte opties daar, Instellingen mobiel netwerk resetten en Wifi en bluetooth instellingen resetten, ik zou ze beide resetten.

Hoor graag van je of dit een oplossing geeft.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_OvNmBYa, goedemorgen.

Hebben de tips van @Patrick dit nog opgelost voor je? En ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes