Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Lock : "Betrouwbare apparaten" ontbreekt als optie na update

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2023 09:10 PM)
798 Weergaven
CaatjeS
Pioneer
Opties
De optie "Vertrouwde apparaten" in de Smart Lock functie is verdwenen met de laatste of eenalaatste update!! Zie toegevoegde schermafdruk. 

Normaliter ontgrendel ik mijn scherm dmv mijn Smartwatch 4 die ik als "Vertrouwd apparaat" heb toegevoegd. Maar dat werkt dus nu niet meer. 

Er is een optie "Vertrouwde agents" toegevoegd (zie toegevoegde schermafdruk), waar in de omschrijving iets wordt geschreven over "Vertrouwde apparaten" en applicaties. Maar ook daar staat niet de optie tussen om Vertrouwde apparaten toe te voegen zodat deze je telefoon ontgrendelen zodra je de telefoon oppakt. 

Is er iets wat ik over het hoofd zie m.b.t. "Vertrouwde apparaten" toevoegen? Of is deze optie/functie bewust verwijderd uit de instellingen? 
image

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Bij mij is het automatisch weer verschenen

Zoals bij meerdere mensen
https://9to5google.com/2023/09/24/trusted-devices-missing/Screenshot_20230924_221203_Google Play services.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Het zou uiteindelijk moeten worden opgelost door een toekomstige update van Google Play Services.

CaatjeS
Pioneer
Opties
Ik hoop het. Het is erg onpraktisch. 😔

Vanmiddag heb ik hierover nog een Smart Tutor sessie gehad. De Support medewerkster heeft navraag hierover gepleegd met haar achterban, maar volgens haar is hier binnen Samsung niets hierover bekend. Ze adviseerde mij om een foutrapport in te dienen via Samsung Members.

Dat heb ik maar gedaan. Ik hoop dat er meer mensen hierover een melding maken, want hoe meer meldingen er binnenkomen over dit onderwerp, des te groter de kans is dat hier wat aan gedaan wordt...
CaatjeS
Pioneer
Opties
Oh, wat slim! Dat ga ik dan maar doen. Bij de optie Vertrouwde Agents staat idd wel de optie Routines
0 Likes
CaatjeS
Pioneer
Opties
Ingesteld!! 🥳🥳🥳👍🏼👍🏼
0 Likes
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Bij mij is het automatisch weer verschenen

Zoals bij meerdere mensen
https://9to5google.com/2023/09/24/trusted-devices-missing/Screenshot_20230924_221203_Google Play services.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

CaatjeS
Pioneer
Opties
Ik zie het bij mij ook weer. Heeft een iets andere lay-out gekregen, maar het werkt weer. Fijn🥳! Bedankt voor je melding 👍🏼🪷