Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gepland uitzetten en aanzetten werkprofiel

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2023 06:26 PM)
1560 Weergaven
Frank1174
Pioneer
Opties
Hoi, 
Ik wil graag het werkprofiel (en de werk-apps) op mijn telefoon achter een routine zetten zodat ze bijvoorbeeld na een bepaalde tijd geen meldingen meer geven. Het uitzetten van notificaties valt te plannen, maar dat geldt niet voor apps in het zgn werkprofiel. Ik hoor het graag.

Groet,
Frank
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Frank1174, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Maak je hiervoor gebruik van een routine bij Standen en Routines? Ik zie wel dat hier via Google wat opties voor zijn, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3RC0huF

Kom je hier verder mee? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frank1174
Pioneer
Opties
Thanks. Voorheen had ik inderdaad deze mogelijkheid:
"Actie: Open de app Instellingen op de telefoon.
Tik op Digitaal welzijn en ouderlijk toezicht.
Tik op Werkprofiel en zet Een schema instellen aan.
Je kunt nu de uren en dagen van de week opgeven dat het werkprofiel automatisch actief moet blijven". Maar die optie is verdwenen. Ik gebruik Android13, OneUI 5.1
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat ook bij Standen en Routines hier geen optie voor staat, kan je via de Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van het R&D team krijgen dan ook een log van jouw telefoon, hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en wellicht met een volgende update weer toevoegen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Frank1174
Pioneer
Opties
Gedaan
Members_R3I0qi1
First Poster
Opties

Goedemiddag is hier een oplossing voor? Zie na dit bericht geen reacties meer.

Dank voor het antwoord. Mvg

0 Likes
Frank1174
Pioneer
Opties
Na de melding van het rapport in de members app heb ik helaas niets meer vernomen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_R3I0qi1,

Bedankt voor de update. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MrDraak
First Poster
Opties
Dit probleem bestaat nog steeds
0 Likes