Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung internet browser

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2024 11:16 AM)
661 Weergaven
Hsynb
Navigator
Opties
Beste Members, 

Help :smiling-face: sinds kort valt het me op dat samsung internet browser elke keer als ik ergens inlog met popup komt om de gegevens op te slaan. 

Heb dit al via instellingen -> algemeen -> wachtwoord .. invullen uitgezet.

Ook in de browser heb ik het uitgezet. Maar deze gaat telkens automatich aan.

Hoe kan ik dit vervelende popupje uitzetten? 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hmm, en als je alle cookies en browsegegevens wist? Ik denk dat de kans klein is dat het iets oplost, maar nooit geschoten is altijd mis. Mocht dit het niet zijn, dan kun je het beste een foutrapport indienen via de Members app. 

^Laurens

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Hsynb
Navigator
Opties
Hey Laurens,

Was toch een bug.. vandaag is update 25.0.1.3 vrijgegeven en hiermee is het opgelost..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Is de pop-up van Samsung Pass? Dan moet je het uitschakelen in de Samsung Pass-instellingen.

1714728612808.jpg1714728612827.jpg
0 Likes
Hsynb
Navigator
Opties
Ben niet ingelogd op Samsung Pass.. Dus krijg die instellingen niet te zien : (
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Hsynb,

als je naar Instellingen >> Apps >> Internet >> Opslag gaat en hier kiest voor "Cache legen", helpt dit dan? 
Zo niet, probeer het toestel ook eens te herstarten. 

Hou je ons op de hoogte? 

^Laurens

Hsynb
Navigator
Opties
Heb dit ook al gedaan en toestel herstart : ( heb een andere telefoon met een andere account precies het zelfde.. ik denk dat het een bug is 😞
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Oké, en als je deze stappen volgt en dan kiest voor "Gegevens wissen", helpt dat ook niet?

^Laurens

Hsynb
Navigator
Opties
😞 ook gedaan en alles opnieuw ingesteld. Toch blijf de popup komen..

Heb via instellingen -> persoonlijke zoekgegevens -> automatich invullen -> gebruikersnamen en wachtwoorden -> geprobeerd om inloggegevens opslaan uit te vinken..

Maar deze gaat telkens weer terug aan
0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Oké, verder zijn alle apps en de software ook helemaal up to date? En ervaar je dit ook in de Veilige Modus? https://bit.ly/2ReyK2G

^Laurens

Hsynb
Navigator
Opties
Alle apps en software is up to date.. in veilig modus kan je geen samsung internet starten..
0 Likes
Oplossing
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Hmm, en als je alle cookies en browsegegevens wist? Ik denk dat de kans klein is dat het iets oplost, maar nooit geschoten is altijd mis. Mocht dit het niet zijn, dan kun je het beste een foutrapport indienen via de Members app. 

^Laurens