Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

pushnotificaties ING app werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2023 01:01 PM)
4703 Weergaven
Gerda186
Apprentice
Opties

Op mijn galaxy s23 lukt het niet om pushnotificaties te krijgen van mijn ING bankieren app. Op de ING app staat alles goed ingesteld. In de app staan meldingen en pop ups op toegestaan.

Ga ik op mijn telefoon naar Instellingen en dan app-meldingen dan staat de ING app niet in de lijst van mijn apps dus daar kan ik niks mee.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Gerda186
Apprentice
Opties

Yes het werkt. App opnieuw geïnstalleerd en goed opgelet dat ik meldingen door app bij installatie toestond

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Zijn meldingen toegestaan ​​in Instellingen > Apps > ING-app? Controleer ook de meldingscategorieën.

Het kan ook zijn dat alles correct is ingesteld, maar dat er momenteel geen meldingen zijn.

0 Likes
Gerda186
Apprentice
Opties

k krijg al sinds ik deze telefoon heb ( maand) geen meldingen meer van ING. Op mijn oude telefoon (sony) kreeg ik die altijd wel. Het gaat om meldingen over bij- en afschrijvingen en dat gebeurt dagelijks.

Bij instellingen>apps staat bij ING meldingen op toegestaan en bij machtiging camera en meldingen aan.

In de ING app heb ik optimalisatie batterij ook uitgezet.  Maar niks helpt

0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Je kunt eventueel proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Wanneer u de app opent nadat u deze opnieuw hebt geïnstalleerd, wordt u waarschijnlijk om toestemming voor meldingen gevraagd.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gerda186, goedemorgen. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het nog gelukt met de tips van @Neo001? Als je de ING-app opent en onderin kiest voor Service > Je app-instellingen, staan de opties voor push-notificaties ook aan?

Maak je ook gebruik van een thema of een launcher op jouw telefoon? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Gerda186
Apprentice
Opties

De app doet het nog niet. Push notificaties staan aan. Ik heb geen thema of Launcher (wat is dat?).

Ik ga de ING app binnenkort opnieuw installeren. 

Doet deze app het bij anderen wel, ik bedoel de push notificaties ing op Samsung s23. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Misschien een overbodige vraag maar heb je hierbij ook een limiet ingesteld staan? Is jouw telefoon verder up-2-date? Zoek voordat je de app opnieuw installeert wel even je inloggegevens op 😇

Een thema of launcher heeft invloed op het uiterlijk van jouw Android indeling en dit kan eventueel ook bepaalde app van slag maken waardoor melding niet meer door komen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Gerda186
Apprentice
Opties

Dank ik heb password manager. 

Ik heb geen minimaal bedrag voor push notificaties ingesteld 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Krijg je wel een melding als je een minimaal bedrag invoert voor bij- en afschrijvingen? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Gerda186
Apprentice
Opties

Yes het werkt. App opnieuw geïnstalleerd en goed opgelet dat ik meldingen door app bij installatie toestond