Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S23 Probleem na update One ui 6

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2023 09:46 AM)
2489 Weergaven
Selau
Explorer
Opties

Hallo

Sinds de update heb ik grote problemen met de wifi.

Apps kunnen niet laden, o.a. HLN, Collect&Go, het Weer m.a.w. diegene die verbinding nodig hebben blijven haperen of blijven laden en geven dan de foutmelding dat er geen internet beschikbaar is. Ik krijg geen nieuwe feed meer in Facebook, automatische synchronisaties lopen niet.

Ik heb de cache van de apps al gedeletet, maar dit is geen oplossing, is er een oplossing voor dit probleem?

Met de vorige versie had ik hier geen enkel probleem mee.

0 Likes
Spring naar oplossing
Selau
Explorer
Opties

Mijn man en zoon hadden deze problemen niet, beide met een ander type Samsung smartphone.

Ze hebben deze met twee weken verschil herstart (zitten nog op de 5.1) en dan komt er tijdens het opstarten "apps optimalizeren" en dan is het kapot, sinds dan werkt bij hen ook de wifi niet meer als ze apps willen gebruiken dus deze optimalisatie zorgt ervoor dat wifi onbruikbaar wordt, het heeft dus echt wel iets te maken met hetgeen er gepushed wordt naar de smartphones, het ligt niet aan één type smartphone..

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen hier uitkomst in kan bieden 😇  Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Selau
Explorer
Opties

Als dit de oplossing is zullen de vele Samsung gebruikers héél content zijn...manueel terugzetten? Mijn man met 8 apps ziet dit een beetje zitten, ik met mijn 200+ een beetje minder. Er was gewoon niets mis mee voor de laatste herstart bij hen en bij mij na de update... dan kan er toch een nieuwe versie gestuurd worden die dit terugdraait veronderstel ik?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is niet mogelijk om terug te gaan naar een vorige software versie. Wanneer je weer bent ingelogd met je Google en Samsung-account kan je via je account ook terugzien welke app er geïnstalleerd waren. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Selau
Explorer
Opties

Mijn man en zoon hebben de nieuwe ui6 nog niet, maar bij een heropstart van de smartphone zijn de apps "geoptimaliseerd" , dus er is bij hen geen upgrade maar een update gebeurd met hetzelfde resultaat

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

0 Likes
Members_Mv9K8pZ
First Poster
Opties

Hier ook problemen opstarten apps, wifi werkt amper..   galaxy s23 plus .

Sinds update ui.6.0

Wanneer opgelost???

0 Likes
Selau
Explorer
Opties

Ik heb al 2 foutrapporten ingediend...er worden geen fouten gevonden krijg ik als reply

Mijn smartphone werkte perfect, nu doet ie praktisch niets meer via wifi

Mijn man en zoon hebben hetzelfde probleem, die hebben de ui.6.0 nog niet, maar hebben een "optimalisatie" gekregen na het herstarten van de smartphone, deze hebben identiek hetzelfde probleem

Samsung doe er aub iets aan!!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Selau ,

Als het via Wifi allemaal niet werkt dan moet je ten eerste via Algemeen beheer de Netwerkinstellingen resetten. Maakt dat verschil? Heb je ook al de router eens herstart?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Madman80
First Poster
Opties
Goedemorgen ook ik ervaar dezelfde problemen na de update. Er is iets mis met de WiFi verbinding. Als ik WiFi uitzet heb ik de problemen niet. Ik heb overigens de A52s.
0 Likes