Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung music app

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2023 12:03 PM)
2782 Weergaven
Pol69
Journeyman
Opties
Ik hen de samsung music app op mij S23 geplaatst en beluister hierbij mijn eigen muziek.
Ik heb ook de app op mijn tablet S8 plus maar kan hier de muziek niet beluisteren.
Hie zet Ik de muziek van mijn smartphone over op mijn tablet ? Kan iemand mij helpen a.u.b
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Pol69
Journeyman
Opties
Heb ondertussen het probleem kunnen oplossen.Via Smart Switch app op beide toestellen lukt het perfect om de bestanden over te zetten. Weer iets bijgeleerd. Bedankt voor de tips.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Weet je de map te vinden waar alle muziek in staat op je telefoon?

Pol69
Journeyman
Opties
Ja, deze is terug te vinden onderhoud mijn bestanden,Audio bestanden.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Top. wat je dan kunt doen is de tablet en de telefoon aan elkaar verbinden met je usb-c laadkabel. /je kan dan een van de apparaten kiezen als degene welke de bestuursrechten heeft. Ik zou voor je tablet kiezen.

Ga dan op je tablet naar je bestanden. Zoek hier je telefoon op en ga naar de bestanden. zoek de map. -> Zorg dat je alle nummers welke je wil selecteer -> 3 puntjes rechtsboven-> kopiëren naar-> kies de map waar je ze heen wil en kies voor plakken. 

Ik heb deze stappen even uit geheugen gedaan, ben niet bij mn tablet. Mocht het niet lukken pakken we uitgebreid stap voor stap.

Pol69
Journeyman
Opties
Ik kan geen apparaat kiezen. Enkel kan ik een applicatie voor het usb apparaat selecteren: galerij/ foto's/ mtp host of smart switch.
0 Likes
Oplossing
Pol69
Journeyman
Opties
Heb ondertussen het probleem kunnen oplossen.Via Smart Switch app op beide toestellen lukt het perfect om de bestanden over te zetten. Weer iets bijgeleerd. Bedankt voor de tips.