Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback en Watch promotie S23 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2023 10:56 AM)
1038 Weergaven
Members_YDUdtZn
First Poster
Opties

ik heb bij een promotie van samsung bij telenet een s 23 ultra gekocht bij het  registreren van het toestel is er iets misgegaan denk ik want ik heb recht op een smartwatch en cashback van 180 euro maar ik heb niets gekregen ook  geen email wanneer en hoe ik die promoties kan krijgen graag had ik daar een oplossing voor gekregen

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_YDUdtZn 

Hi Roger, goedemiddag.

Waar heb je jouw nieuwe aankoop gedaan? De actie met een Smartwatch gaat via de verkoper zelf en niet via ons. De cashback actie zal wel via onze website gaan, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2Zob1Ql 😇 Selecteer wel de juiste promotie en controleer ook of je hier wel voor in aanmerking komt.

Ps ik heb je bericht wat aangepast omdat hier informatie in staat waar anderen misbruik van kunnen maken (IMEI- en serienummer samen met je emailadres) 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
32 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Wis direct je IMEI nummer en persoonlijke info uit je bericht dit is een forum voor Samsung gebruikers.
Moeze
Explorer
Opties
Ik denk dat je na aankoop zelf je promoties moet aanvragen via deze link.
0 Likes
paty80
First Poster
Opties
S23 promotie problemen alles door gemailt naar samsung krijg 3 dagen later bericht terug
Van samsung dat niet alles klopte de aankoop ontbreekt zeide ze maar heb alles door gestuurt nu weer opnieuw gestuurt nu kijken of het nu wel goed is
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Vermeld ook even je registratienummer aub👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
paty80
First Poster
Opties
Oke zal het erbij zetten
NLD9495778gbzqn
Is het regestratie nummer
0 Likes
paty80
First Poster
Opties
Dat is voor de caseback plus het horloge
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_YDUdtZn 

Hi Roger, goedemiddag.

Waar heb je jouw nieuwe aankoop gedaan? De actie met een Smartwatch gaat via de verkoper zelf en niet via ons. De cashback actie zal wel via onze website gaan, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2Zob1Ql 😇 Selecteer wel de juiste promotie en controleer ook of je hier wel voor in aanmerking komt.

Ps ik heb je bericht wat aangepast omdat hier informatie in staat waar anderen misbruik van kunnen maken (IMEI- en serienummer samen met je emailadres) 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @paty80, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Waar heb je de S23 Ultra gekocht? De actie met de Watch gaat niet via ons maar via je verkoper, de cashback actie gaat wel via ons en hiervoor kan je je via onze website registreren. 

Klopt het registratienummer wel wat je hier deelt met ons? Ik krijg namelijk geen zoekresultaten te zien 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
DanceWithWolV
Explorer
Opties

Waarom is mijn Imei van mijn S23 Ultra niet bekend bij Samsung? 

samsungpromotions.nl/galaxywatch5 meerdere malen afgewezen ivm verkeerde Imei, 

Gaarne zie ik een toepasselijk antwoord tegemoet.

0 Likes