Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Eerste twee seconden geen geluid bij het maken van een videopname

(Onderwerp aangemaakt op: 17-10-2023 11:24 PM)
224 Weergaven
Piet9
Pathfinder
Opties

Hallo,
Ik werk buiten de videorecording app van Samsung ook met Filmic Pro.
Daar was het me opgevallen dat wanneer ik een video opnam ik de eerste twee seconden geen geluid had.
Het is geen lagging, het geluid is synchroon met de beelden.
Maar ik was die opnames aan het maken met een externe microfoon.
Ik heb dat allemaal uitgeschakeld en alleen opnames gemaakt met de ingebouwde microfoon en toch bleef het probleem hetzelfde.
Dan maar eens overgaan naar de standaard en de Samsung app gebruikt en daar heb ik dat probleem evengoed, dus ook met de interne microfoon te gebruiken bij de opname.
Is dit gekend, hoe kan ik dat oplossen?
Ik heb de telefoon al meermaals gereboot maar dat maakt geen verschil.
Moet ik het in veilige modus proberen maar kan je daar nog video's opnemen of is dat ook uitgeschakeld?
De telefoon is een Galaxy S23 ultra

5 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Waarop bekijk je de beelden die je in deze post aanhaalt?
De videos die ik maak met m'n S23 Ultra hebben dit probleem dan weer echter niet, bij mij is het soms andere miserie 😆
0 Likes
Piet9
Pathfinder
Opties

Dat maakt niet uit, of ik ze nu op de telefoon bekijk of  op de pc, overal hetzelfde probleem.
Ik heb nog eens videos van 5 maand geleden bekeken en die hadden dit probleem dan weer niet.
Dus eerst eens in savemode proberen en als dat goed werk kan ik weer gaan zoeken welke app er in de weg loopt.

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Hmm, dan lijkt het op een pure software bug op uw S23 Ultra toestel. Stuur een foutrapport via de Samsung Members app en zie wat de feedback is van Samsung Benelux

Veilige modus zou het goed moeten doen, maar veel problemen liggen in de basis van de Samsung OneUI zelf. Heb zelf al jarenlange problemen gezien die ze niet kunnen of willen oplossen, voor België dan
0 Likes
Piet9
Pathfinder
Opties

Beste,
Ik heb het voor alle zekerheid eens in safe mode geprobeerd en daar heb ik net hetzelfde probleem.
Ik ben wel onmiddellijk naar professionele ideomodus gegaan en dan de microfoon achteraan geselecteerd.
Zou ik nog gewone videomodus moeten uitproberen?
En een foutrapport via samsung members, hoe gaat dat in zijn werk?

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Altijd alles best eerst in "normale" standaard modus testen. Maar aangezien ge zegt dat het in veilige modus hetzelfde probleem is denk ik dat uw toestel er niet mee om weg kan.

Samsung Members installeren vanuit de Samsung Galaxy Store, Samsung Members starten en dan stappen in screenshots hieronder. Categorie moet je zelf bepalen. Screenshot_20231020_095632_Samsung Members.jpgScreenshot_20231020_095642_Samsung Members.jpgScreenshot_20231020_095651_Samsung Members.jpgScreenshot_20231020_095707_Samsung Members.jpg
0 Likes