Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met ING app

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2023 10:29 AM)
1659 Weergaven
SonnieQ
Journeyman
Opties
Ben ik de enige die NIET contactloos kan betalen met de nieuwe Samsung S23. Heb deze foon pas na de laatste update van Samsung in mijn bezit. Op mijn oude S10, die geen veiligheidsupdates meer krijgt, werkt de app nog steeds prima. Op mijn werk telefoon, Samsung S20, heb ik hetzelfde probleem. Daar heb ik de app recentelijk pas op geïnstalleerd, omdat mijn S23 niet werkt. Heb diverse keren contact gehad met zowel Samsung Nederland als ook ING helpdesk. Ze verwijzen naar elkaar. Lekker klantgericht. 
0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens in de ING app en klik onderaan op Service.

Je app instellingen

Staan Push Notificaties aan?

Ik heb zelf bij de ING app ook bevestigen met vingerafdruk aanstaan. Alles werkt hier goed qua betalen in de supermarkt.

Kijk ook bij instellingen > Batterij en apparaatonderhoud > Batterij > Limieten achtergrondgebruik > apps die nooit sluimeren en voeg daar de ING app toe.

Kijk ook bij instellingen > apps > ING app ( Bankieren ) bij Batterij zet deze op Onbeperkt.

Bij mobiele gegevens zorg dat beide opties aanstaan.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SonnieQ
Journeyman
Opties
Oké, zal het allemaal nalopen. Bedankt voor het meedenken.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem, vind het wel interessant om even in te duiken. Bij mij werkt het in de meeste gevallen gelukkig goed maar soms pakt die hem niet. Dus dacht ga zelf ook even goed in de instellingen speuren ✌️😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
In de ING app ga naar Service > App instellingen > Mobiel betalen. Als daar al een pas staat kan je hem verwijderen en daarna met + een nieuwe mobiele pas aanmaken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SonnieQ, goedemiddag.

Is het je met de tips van @Rohit en @Patrick nog gelukt? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
GerwinvG
Voyager
Opties
@BruceH Ik probeer je een privébericht te sturen, maar er treedt een fout op. Zou je met mij contact willen opnemen? Via e-mail, telefoon of WhatsApp is wat mij betreft ook goed.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @GerwinvG ,

Kun je jouw instellingen eens checken? Via de volgende link kun je je voorkeuren voor het ontvangen en versturen van priveberichten inschakelen: https://eu.community.samsung.com/t5/user/myprofilepage/tab/user-preferences:private-messenger

Mocht het niet lukken, laat het dan even weten. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

rsz-846676
0 Likes
Gerrit68
First Poster
Opties
Heeft er iemand al een oplossing ik heb hetzelfde probleem, gaat een paar keer goed en dan weer niet
0 Likes
SonnieQ
Journeyman
Opties
Ik heb uiteindelijk de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen (back up gemaakt) en alles opnieuw geïnstalleerd. Ook de ING app. Deze werkt nu perfect. Behalve als je geen data bereik hebt. Soms is een winkel net een bunker.
0 Likes