Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met ING app

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2023 10:29 AM)
1679 Weergaven
SonnieQ
Journeyman
Opties
Ben ik de enige die NIET contactloos kan betalen met de nieuwe Samsung S23. Heb deze foon pas na de laatste update van Samsung in mijn bezit. Op mijn oude S10, die geen veiligheidsupdates meer krijgt, werkt de app nog steeds prima. Op mijn werk telefoon, Samsung S20, heb ik hetzelfde probleem. Daar heb ik de app recentelijk pas op geïnstalleerd, omdat mijn S23 niet werkt. Heb diverse keren contact gehad met zowel Samsung Nederland als ook ING helpdesk. Ze verwijzen naar elkaar. Lekker klantgericht. 
0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @SonnieQ ,

Ga eens naar instellingen > Verbindingen > NFC en contaloze betalingen > onderaan op > contactloze betalingen > mobiel betalen. Staat ING wel aangevinkt?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
GerwinvG
Voyager
Opties
De laatste tijd heb ik dezelfde problemen. Waarschijnlijk bevat de ING app een fout. Hopelijk lossen ze dit snel op.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Waar loop je tegen aan? Het registreren van de app?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
SonnieQ
Journeyman
Opties
Ja
0 Likes
SonnieQ
Journeyman
Opties
Registreren geen probleem. NFC werkt prima. Alleen het betalen in de winkel werkt niet. Krijg dan melding "Betaling niet gelukt er is geen pas actief beschikbaar. Maak een nieuwe pas aan in instellingen"........
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je een pas aangemaakt in de ING app?
SonnieQ
Journeyman
Opties
Ik heb maar één pas en die staat er automatisch in.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als je die verwijderd en opnieuw aanmaakt?
SonnieQ
Journeyman
Opties
Dat is het enige dat ik nog niet heb geprobeerd. Heb zelfs mijn nieuwe foon gereset, géén backup teruggezet en alleen de ING app geïnstalleerd. Allemaal zonder succes. Wat ik vreemd vind is dat exact hetzelfde probleem zich voordoet op mijn werk gsm terwijl het op de oude S10 gewoon werkt.
0 Likes