Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oplader Samsung Galaxy S23 plus

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2023 10:28 AM)
343 Weergaven
mirritje
Journeyman
Opties

Hoi!

Welke oplader heb ik nodig om de Samsung Galaxy S23 Plus snel op te laden? Ik heb nu nog een 25w van mijn S21, maar is dit voldoende? Of moet ik een oplader met meer watt kopen?

Groetjes, Mirjam

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je 25w lader is voldoende. Er is geen toegevoegde waarde om een nieuw blokje of een 45w lader te kopen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je 25w lader is voldoende. Er is geen toegevoegde waarde om een nieuw blokje of een 45w lader te kopen.
mirritje
Journeyman
Opties
Dankjewel voor de snelle reactie! Ik had nl gelezen dat je voor de plus een 45w nodig zou hebben. Maar ik dacht ik vraag het hier even, er kan vast wel iemand antwoord op geven 😊.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een 45W lader is nutteloos helaas. Heb er zelf 1. Als je met 25W bijvoorbeeld 56 min zou moeten laden is dat met 45W misschien 52 min.
mirritje
Journeyman
Opties
Gelukkig bestaat deze community er 😊. Ik had dezelfde vraag aan Samsung zelf gesteld. Ze zeiden dat de 45W alleen de snellader is, maar dat ik mijn eigen oplader wel gewoon kan gebruiken. De volgende vraag was dan ook laadt hij dan niet snel op, of is hij uren bezig? Er werd geantwoord dat ik geen snellader heb dus het wel ven duurt. Maar op de oplader die ik nu heb staat Super Fast Charging, dus hij heeft mij S21 altijd snel opgeladen. Het antwoord was dat hij dan hoopt dat het hetzelfde effect heeft want de S21 en S23 verschillen wel. Haha daar heb ik dus niks aan...
Patrick bedankt voor de reactie!
MarkV70
Voyager
Opties
Heb zelfs een 65watt oplader maar niets sneller dan de 45watt welke wel weer sneller is dan de 25 watt. Er zitten wel een haakje aan hoe sneller je de batterij oplaad des te sneller gaat de kwaliteit vd batterij wel sneller eraan.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja goed he @mirritje dat er een Community is 😁

Ik heb zelf ook verschillende laad opties hier. Ik haal met 45w geen snellere tijd dan met 25W. Sterker nog mijn 25w 20000 MAH powerbank laad sneller op dan mijn 45w blokje 😅 het is allemaal leuk en aardig dat het bestaat ect maar meer dan een 25w blokje heb je niet nodig.

0 Likes