Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn memberpunten inruilen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2023 09:38 AM)
434 Weergaven
fenix222
Apprentice
Opties
Hoi hoi 
Ik wil bij afrekening van mijn nieuwe s23 ook mijn punten inruilen hoe doe je dit?alles geprobeerd maar ik zie niks ook contact gehad met samsung via WhatsApp maar leverde niks op 
Wie kan mij helpen. 
Gr azar
0 Likes
8 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @fenix222, goed dat je een bericht stuurt.

Ben je op de site ingelogd met jouw Samsung Account? Zo niet, log dan nog eerst in. Als je bij jouw Samsung Members Account bent, kan je kiezen voor Rewards bovenin. Hier kan je zien waarvoor je jouw verdiende punten kan inleveren.

Laat je weten of het lukt?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
fenix222
Apprentice
Opties
Goedemorgen, daphne .
Bedankt voor je reactie, helaas lukt het niet ,heb best veel punten daarom wilde ze inruilen.
Gr azar
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Kijk vanuit de Members app eens hier: Voordelen -> Mijn coupons. Bij het afrekenen zou de optie Betalen met Samsung Rewards moeten staan: https://bit.ly/3Jw1MGA.. Kan je een foto sturen van wat je precies te zien krijgt?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
fenix222
Apprentice
Opties
Helaas gister zonder punten te wisselen besteld omdat dit echt niet lukte balen Screenshot_20230411_091617_Samsung Internet.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Mocht het nu wel lukken, kan je eventueel de andere bestelling annuleren of retour sturen. Je mag altijd een bericht sturen in de toekomst als je er neit uitkomt.

Groetjes, 

Daphne

0 Likes
fenix222
Apprentice
Opties
Beste daphne, het lukt nogsteeds niet hoor ik zie alleen mijn gespaarde punten en kan niks inleveren.
Gr azar
0 Likes
fenix222
Apprentice
Opties
Bij afrekenen zie he alleen maar dit dus geen punten inruilen enzoScreenshot_20230411_093027_Samsung Internet.jpgScreenshot_20230411_093038_Samsung Internet.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Neem hier een kijkje: https://bit.ly/3joeHN4.

Sta je ingeschreven voor het Samsung Rewards programma? Zo niet, schrijf je dan nog in. Hierna kan je met Reward punten betalen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes