Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google fit vs Samsung gezondheid

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2024 08:00 PM)
519 Weergaven
Bergwalder
First Poster
Opties
Beste forum,

Ik maak gebruik van een Samsung Galaxy S23 met een Samsung Galaxy Watch 5.

Hoe komt het da Google Fit tot slechts de helft van het aantal stappen registreerd in vergelijking tot Samsung Gezondheid?
Wat kan ik hieraan doen?

Het lijkt erop dat zelfs het aantal stappen zelfs afneemt als he gebruik maakt van Health Connect?

Ik maak gebruik van WeWards en deze haalt zijn gegevens van Google Fit.
Zelfs iPhone 13 van de zaak registreert meer stappen dan Google Fit, zonder horloge.

Gr. Ron
0 Likes
6 Antwoorden
Bergwalder
First Poster
Opties
Mooi voorbeeld.1708890605828.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Ik zie dat Google Fit de stappen van voorgaande dagen correct synchroniseert. Tegenwoordig blijft het altijd achter op Samsung Health. Ik heb Google Fit op mijn horloge (GW4 Classic) verwijderd en de synchronisatie tussen SH en GF gebeurt via de Health Connect-app op mijn S22+.
Bergwalder
First Poster
Opties
Ik zal dat ook eens proberen.
Het effect bij mij is steeds geweest, wanneer er een sync plaatsvindt google fit dan de handdoek in de ring gooit en de stappen reduceert, of zoals in de screenshot te zien is, totaal wist.
0 Likes
Bergwalder
First Poster
Opties
Ik heb google fit van mijn galaxywatch 5 gehaald en google fit op mijn s23 de rechten voor de sensoren ontnomen, om zo alle gegevens via samsung gezondheid te krijgen.
Nu staan de stappen weer op nul.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Morgen controleren. De stappen van vandaag worden gesynchroniseerd en moeten overeenkomen met SH, althans dat is mijn ervaring.
0 Likes
Bergwalder
First Poster
Opties
Ik doe mee met WeWards en synchroniseer mijn stappen dagelijks.
Als google dit achteraf doet, kan ik wel inpakken.
0 Likes