Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen ontvangen sms

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2023 02:09 PM)
723 Weergaven
Nathalja
Journeyman
Opties
Ik ontvang van 1 persoon geen enkelen sms meer. Zelf kan ik wel nog gewoon sms'en en die persoon krijgt afleveringsbericht als die naar mij smst maar ik ontvang niks
15 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Ik heb dit met oproepen. Krijg geen oproep binnen maar wel hun voicemail. Nochtans zijn de nummers niet geblokkeerd. Installeer de Samsung Members app en stuur een foutrapport met datum en tijdstip. Dit is weeral geen provider probleem
Nathalja
Journeyman
Opties
Ik ben inderdaad al ten rade gegaan bij zowel mijn provider als samsung, beide beweren dat de problemen bij de verzender zijn 🙈
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Als die persoon een afleverbericht krijgt is het zeker geen probleem aan zijn of haar kant. Bij u ook niet want je krijgt wel andere berichten aan. In de loop van de week had ik een telefoon app update ontvangen. Maak cache en data eens leeg van die app en herstart uw toestel. Anders is de laatste optie toch die foutrapporten. In screenshot mijn huidige versie

Zorg dat alles van Samsung Galaxy Store, Google Play Store en uw telefoon zelf up-to-date is1702824691927.jpg
Nathalja
Journeyman
Opties
Sinds gisterenavond kan die mij zelfs niet meer sms'en 🙈😅

Net cache gewist, eens zien of dit misschien helpt ☺️
Nathalja
Journeyman
Opties
Net ontdekt dat er meerdere nr's zijn die mij niet kunnen sms'en 🙈
Zelfs van bij dezelfde provider...
Zal dus best foutrapport opstellen.
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Very strange. 😂
Je kunt proberen uw APN settings te resetten via Instellingen - Verbindingen - Mobiele Netwerken - Toegangspunten - tik 3 bolletjes en reset het daar. Ook dan een herstart toestel nodig
Nathalja
Journeyman
Opties
Ook niets 🙈

Héél raar allemaal
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Jij test dat wel heel snel... ook strange 🤨😂 dan ben ik aan 't einde van m'n Latijn
0 Likes
Nathalja
Journeyman
Opties
Ja, wil dit opgelost zien 😅😅

Toch bedankt voor de hulp 😁