Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hallo, ik probeer de 100 euro cashback aan te vragen maar ik heb het ean-nummer niet omdat de sticker op de doos bij levering o

(Onderwerp aangemaakt op: 08-12-2023 09:28 PM)
286 Weergaven
Members_F2yGGsB
Student
Opties

Hoi,

Ik probeer de cashback aan te vragen voor de Samsung galaxy S23. Echter heb ik het ean-nummer niet omdat de sticker niet op de doos zit. Ik zie dat de sticker er is afgetrokken. Hoe kom ik nu achter het nummer?

3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_F2yGGsB, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Om deel te kunnen nemen aan een promotie kan je je via onze website registreren. Om hieraan deel te kunnen nemen dien je wel te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor gelden en zonder een foto van deze sticker zal jouw aanvraag niet in behandeling worden genomen. Wij hebben ook geen mogelijkheden hom hier een uitzondering in te maken. Je kan hiervoor dan het beste contact opnemen met je verkoper, deze sticker behoort op de doos te zitten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_F2yGGsB
Student
Opties

Mobiel.nl verwijst door naar jullie.

Waarom is deze code voor jullie zo belangrijk?
Je kunt aan de factuur en het imei nummer zien dat ik recht heb op de promotie. 

Waarom zetten jullie niet als waarschuwing in grote letters op de site dat de ean-code een voorwaarde is voor de promotie?
Ik hoop echt niet dat jullie dit bewust niet doen omdat samsung dan weet dat er een grote groep mensen de 100 euro niet kan claimen. 100 euro is voor de meeste klanten veel geld. Iig voor mij. Ik had de Samsung nooit gekocht zonder de promotie.
Als ik alle berichten bekijk van klanten op internet zijn er inderdaad genoeg mensen die de cashback mislopen. Bv omdat ze de doos weggooien omdat jullie van te voren niet duidelijk maken dat het bewaren van de doos belangrijk is voor recht op de promotie.
Ik krijg hier geen goed gevoel bij en het komt op mij zeer klant-onvriendelijk en misleidend over.
Ik begreep ook van een andere klant dat de doos gesloten wordt met de sticker waardoor klanten genoodzaakt zijn de sticker stuk te maken om de doos te openen. ....
Ik wil dan ook zsm het hogere management van Samsung spreken. Heb je voor mij de naam en contactgegevens van hem/ haar?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit heeft verder niets te maken met misleiding. Op de pagina van de betreffende promotie kan je ook de voorwaarden inzien die hiervoor gelden. Wanneer je niet aan alle voorwaarden voldoet kom je hier niet voor in aanmerking en zal een aanvraag worden afgewezen. 

Wij hebben helaas geen mogelijkheid om hier een uitzondering voor te maken. Wellicht kan je hierover in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes