op 02-03-2023 09:47 PM - laatst bewerkt op 09-03-2023 01:31 PM door MartijnK
heb deze gsm nieuw samsung ultra 32 als iemand me belt kon ik op mijn vroegere gsm de foto van de beller op het scherm krijgen, bij deze vind ik niet hoe ik dit kan doen 2de vraagje welke video editor gebruiken jullie op deze gsm ?
alvast bedankt
Dirk
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-03-2023 10:41 PM
Als je je contacten in je Google account hebt staan, kun je daar bij het contact de foto toevoegen. Zo doe ik het in ieder geval.
op 06-03-2023 09:46 AM
Hi @dirk123, goedemorgen.
Open de Bel-app en kies onderin voor Contacten, tik op de 3 puntjes aan de rechterzijde en kies nu voor Instellingen Contacten. Via Profielfoto delen kan je dit inschakelen 😇
Groeten,
Martijn
op 03-04-2023 09:37 PM
bedankt heb dit ingeschakeld maar bij een contact vind ik nog steeds geen mogelijkheid om een foto toe te voegen
groeten
Dirk
04-04-2023 09:51 AM - bewerkt 04-04-2023 09:53 AM
Hi @dirk123, goedemorgen.
Zijn jouw contacten van je verschillende accounts ook met elkaar gesynchroniseerd? Open de Bel-app en ga naar: Contacten, tik op de 3 puntjes en selecteer Contacten beheren. Hier kan je contacten van je verschillende accounts beheren.
Daarnaast kan je elk contact apart bewerken en hier een foto toevoegen. Selecteer het contact in de Bel-app, via het info symbooltje kan je het contact openen en bewerken. Klik op de plek van de profielfoto, je kan nu een foto of afbeelding toevoegen aan het contact.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
02-01-2024 06:44 PM - bewerkt 02-01-2024 07:02 PM
Ik heb sinds kort een S23 (na een iPhone 12 mini). Het lukt mij niet met de bovenstaande info een foto toe te voegen aan een contact in mijn contactenlijst. Ik zou moeten klikken op het rondje boven de naam, maar helaas gebeurt er dan niets, zowel in de contactenlijst als in de telefoonlijst. Hoe moet dat dan wel?
op 08-01-2024 10:55 AM
Hi @Albert44, goedemorgen!
Als eerst, welkom bij de Samsung familie! Is jouw S23 verder helemaal up-to-date? En ervaar je dit bij alle contacten? Voer eventueel een Soft Reset uit: Houd de 'Aan/uit knop' en de 'Volume omlaag knop' ingedrukt, totdat het toestel opnieuw opstart en kijk of dit voor het gewenste resultaat zorgt.
Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Carina
op 13-01-2024 11:34 AM
Mijn zoon was recent bij mij op bezoek. Hij gebruikt ook een Samsung en is veel handiger dan ik met deze apparaten. Hij heeft het voor mij opgelost. Het bleek dat mijn contacten werden opgeslagen op de sim-kaart. Dat is geen handige optie, want dan kan er geen foto worden toegevoegd. Helaas konden de adressen niet gekopieerd worden van de sim-kaart naar de smartphone. Ze zijn dus handmatig opnieuw ingevoerd. Nu werkt het prima.
op 15-01-2024 01:05 PM