Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

EAN code wordt niet herkend

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2023 10:19 PM)
555 Weergaven
DianaNL
Journeyman
Opties

Vandaag Samsung Galaxy S23 bij Vodafone gekocht, werd herinnerd aan de promotie Galaxy Watch6 LTE deze week.

Alle gegevens ingevuld, kassabon erbij, printscreen van de gegevens die op het doosje staan toegevoegd, Imei ingevuld en Ean code en die herkent hij niet. Check gegevens gedaan, medewerker op whatsapp weet het ook niet, na 1 uur gestopt met chatten.  EAN nummer is 8806094724639, met vergrootglas boven de doos gehangen en nu geef ik het op. Wie weet raad?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DianaNL
Journeyman
Opties

Ja, e-mail ontvangen, ging goed, fijn!

groeten Diana

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @DianaNL ,

Probeer het eens met deze link : http://samsung.com/nl/promo/promo/?id=4BXYA4NNC7G54

Bij deelnemende modellen staat bij S23 gewoon EAN 8806094724639 er tussen. Dus jouw model doet wel mee met de promotie.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DianaNL, goedemiddag.

Is het je nog gelukt met de tip van @Patrick? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
DianaNL
Journeyman
Opties

Hallo Patrick, ik kan nu de winkel niet invullen, dat was Vodafone.

Er staat nu alleen "Odido" in het veld Winkel. groetjes Diana

0 Likes
DianaNL
Journeyman
Opties

Hallo Martijn, helaas niet!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Deze actie is alleen geldig wanneer je het toestel ook bij Odido hebt gekocht, Vodafone doet hier niet aan mee. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
DianaNL
Journeyman
Opties
Vodafone doet zeker mee, toen ik maandag het formulier invulde kon ik gewoon Vodafone invullen. En op deze actie geattendeerd door de verkoper. De link die jullie hier sturen loopt vast bij keuze winkel.
0 Likes
DianaNL
Journeyman
Opties

Ik heb het nog een keer geprobeerd, de aanhouder wint, dit is de 5e keer en nu is het gelukt. Geen foutmelding EAN code meer!  Ga ervanuit dat het registratieformulier weer goed werkt voor iedereen! Hartelijk dank.

MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de terugkoppeling en wat fijn om te lezen dat het nu wel gelukt is. Heb je ook de deelname bevestiging ontvangen? Wanneer jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook weer een bericht van via de e-mail.

Groeten,

Martijn

Oplossing
DianaNL
Journeyman
Opties

Ja, e-mail ontvangen, ging goed, fijn!

groeten Diana