Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Donkermodus bij android 14 en ui6 werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2023 07:18 AM)
680 Weergaven
Mlein
First Poster
Opties
Sinds de update is de donker modus totaal niet donker meer. Ook verschrikkelijk uiterlijk bij uitrolscherm en daarnaast is de plaats van mijn toetsenbord aangepast in de platte stand van mijn scherm. Met sommige apps is mijn toetsenbord zelfs losgekoppeld van de onderkant of wordt maar de helft van mijn scherm gebruikt.
Kan ik terug naar de vorige Android versie? Deze is totaal niet naar wens en snap niet dat hij uit is gerold! Lelijke update in alle opzichten!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Mlein ,

Welk toestel heb je precies? Ik heb de S23 Ultra en wat jij beschrijft ervaar ik niet met Android 14. Je kunt niet terug naar Android 13 helaas maar ik denk dat het vooral instellingen zijn waar je nu tegenaan loopt.

Als je het toestenbord open hebt dan kun je rechts > 3 puntjes drukken en kiezen tussen vast en zwevend toetsenbord, als dat op vast staat zou er geen probleem moeten zijn.

Donker is hier nog steeds gewoon donker, er zijn een paar dingen wat lichter geworden, transparant maar dat kun je met Theme park een onderdeel van Goodlock weer wat donkerder maken. Of met een Thema uit de galaxy store.

Stuur vooral ook je feedback naar de ontwikkelaars! Dat kan via de Samsung Members app > Ondersteuning > en dan je feedback sturen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Mlein ,

Welk toestel heb je precies? Ik heb de S23 Ultra en wat jij beschrijft ervaar ik niet met Android 14. Je kunt niet terug naar Android 13 helaas maar ik denk dat het vooral instellingen zijn waar je nu tegenaan loopt.

Als je het toestenbord open hebt dan kun je rechts > 3 puntjes drukken en kiezen tussen vast en zwevend toetsenbord, als dat op vast staat zou er geen probleem moeten zijn.

Donker is hier nog steeds gewoon donker, er zijn een paar dingen wat lichter geworden, transparant maar dat kun je met Theme park een onderdeel van Goodlock weer wat donkerder maken. Of met een Thema uit de galaxy store.

Stuur vooral ook je feedback naar de ontwikkelaars! Dat kan via de Samsung Members app > Ondersteuning > en dan je feedback sturen.

Mlein
First Poster
Opties
Ik heb alles naar wens ingesteld ook de doorzichtigheid en dergelijke maar helaas is dit niet meer te kiezen. En het toetsenbord heb ik vastgezet maar dan laat hij bijvoorbeeld in WhatsApp niet meer een deel van het gesprek zien maar alleen het toetsenbord en het tekstvak. Dus dit is niet aan te passen met je tips helaas.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Heb je daar misschien een screenshot van? Wel even je prive dingen doorstrepen uiteraard of croppen. Zo vanuit je verhaal is het lastig, met een screenshot waarop we kunnen zien hoe maar een deel zichtbaar is en alleen het toetsenbord en tekstvak zou enorm helpen om over een oplossing na te denken.

Mlein
First Poster
Opties
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en mijn probleem met toetsenbord is weg. Dus dat is fijn, maar de kleurstelling met doorzichtigheid waar je het over hebt kan ik nog niks mee. Nu is het ontzettend onrustig. Het was voorheen zoals de afbeeldingen rechts vliegtuig en zaklamp en dan doorzichtig donker als ze aanstonden maar nu is het wit en dat vind ik geen donkere modus en kijkt ook niet fijn voor je ogen.
0 Likes
Mlein
First Poster
Opties
En bijvoorbeeld de nfc tag bovenin (was voorheen niet)Screenshot_20231121_112415_One UI Home.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja dat is echt vervelend. Ik heb het zo. Bij mij is alles zoals je ziet zo donker mogelijk.Screenshot_20231121_114908_One UI Home_1000150363_1700563750.png1700563839539_1700563839530_0.png

Ik ben zelf geen van van Goodlock uit de Galaxy Store maar ik gebruik het wel, ik gebruik enkel de module Theme park zodat je de kleuren in je telefoon zelf kunt inrichten dat heb ik ook gedaan zoals je ziet, alles zo zwart mogelijk. Helaas met Android 14 lukt dat wat minder goed. Ik denk dat we met ze alle Feedback moeten versturen via de Samsung Members App > Ondersteuning > Feedback en gewoon even klagen dat we echte donkere modus terugwillen.

Mlein
First Poster
Opties
Ja dat lijkt mij een goede optie want dit is inderdaad niet echt donker en het gebruiken van een extra app kan niet de bedoeling zijn
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Klopt @Mlein , ben ik met je eens.

Maar voor nu werkt het wel. Die Theme Park module, ik gebruikte het voor de update ook omdat je net even wat verder kan gaan dan de gewone donkere modus. Je kan als je wilt echt alles zwart maken.

skeebs
Voyager
Opties
ik heb het via goodlock - themepark veranderd. kan redelijk goed naar smaak en maakt alles weer donker en precies zoals jij wilt.

inderdaad een losse app en kost wat moeite maar daarna is de UI weer lekker donker en mooiScreenshot_20231121_133825_One UI Home.jpgScreenshot_20231121_133820_One UI Home.jpg