Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback Samsung S23

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2023 11:25 AM)
152 Weergaven
Superbra
Explorer
Opties

Beste,

Mijn zoon kocht bij Telenet een Samsung S23 met de promotie gratis Tab A8 en cashback van 200 euro. S23 en tablet werden goed ontvangen maar van de cashback tot op vandaag geen spoor.

Is dit nog normaal?

0 Likes
Superbra
Explorer
Opties

jesse@dezoetjes.be

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer ik een zoekopdracht start met dit e-mailadres kom ik geen registraties tegen. Ik kan ook een zoekopdracht starten met het IMEI nummer 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Superbra
Explorer
Opties

Heb ik even moeten opzoeken. Er worden twee imei nummers getoond.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het e-mailadres wat hierbij staat is een Gmail adres en hier zijn ook meerder e-mail naar verstuurd. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Superbra
Explorer
Opties

Ik heb hem gevraagd daar eens in te zoeken. Vind je in die mails de tablet en de cashback terug of kan jij die niet inkijken?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan de mails inzien en zie dat de aanvraag voor de cashback is afgewezen. Op 22 en 29 juni is er een mail verstuurd om de aanvraag te laten corrigeren, daarna is er op 22 juli een mail verstuurd dat de aanvraag niet meer gecorrigeerd kan worden omdat de deadline is verstreken.

Groeten,

Martijn

Superbra
Explorer
Opties

Dat Gmail adres wordt nooit gebruikt omdat wij een eigen domein hebben. De mails zijn inderdaad daar aangekomen maar zijn dus nooit gelezen. Hoe kan dit nu nog rechtgezet worden? Hij had namelijk recht op de cashback maar het is geweigerd omdat er blijkbaar een spatie of speciaal teken in het IBAN nummer stond.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan je vooraf niet beloven dat dit alsnog in behandeling genomen gaat worden. Wel zal ik hiervoor een ticket aanmaken en dit doorzetten naar de juiste afdeling. Wat is de juiste tenaamstelling? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Superbra
Explorer
Opties

Kunnen verdere mails hierover verzonden worden naar jesse@dezoetjes.be ? Bedankt voor het mee denken en zoeken.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het gaat voornamelijk om de naam van de rekeninghouder. Ik heb niet de mogelijkheid om dit e-mailadres nog aan te passen, er zal dan ook nog steeds een e-mail gestuurd gaan worden naar het Gmailadres.

Groeten,

Martijn

0 Likes