Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 ultra batterij probleem

(Onderwerp aangemaakt op: zaterdag)
60 Weergaven
QuadraFoglio
Journeyman
Opties
Hallo iedereen, mijn s23 ultra laad langzaam op en gaat snel leeg..laatste 20% vaak maar een paar minuten..hebben meer mensen hier last van? Orginele oplader van samsung en batterij status is GOED zegt dat gekke toestel😄 ..groetjes 
0 Likes
5 Antwoorden
QuadraFoglio
Journeyman
Opties
Ah lees net dat het een bekend probleem is dat samenhangt met de laatste systeem update en dat samsung op de hoogte is
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Totdat er een oplossing is kun je gebruik maken van batterijduur tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
QuadraFoglio
Journeyman
Opties
Ik heb daar helemaal geen zin in. Ik heb een premium telefoon, dus ik ga niet voor minder (koppig) 🤭 Samsung moet gewoon niet zo zitten te slapen en met die bugfix komen. 👍 P.s. De batterijbesparingsmodus kan ik zelf ook aanzetten, maar die staat standaard aan bij mij en dat is toch ook geen oplossing te noemen. 🤷🏽‍♂️ Wel bedankt voor het mee denken in elk geval 😉
0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Goedemorgen

Even de komende updates afwachten. Dit is een veelvoorkomend en bekend probleem.
0 Likes
Waziir
First Poster
Opties
Samsung S22 Ultra NFC Coil if it's defected, can it affect or fail the charger and simcard not to work?
0 Likes