Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

android 14 ui 6.0 bugs

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2023 06:19 PM)
376 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

kizilelma
Journeyman
Opties
na installeren van android 14 ui 6.0 kan ik prullenbak van het Galerij niet uitschakelen en optie DOLBY ATMOS gaat van zelf uit! tijdes gamen en videos kijken op youtube enz. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Bugs kun je doorgeven in de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Hoe meer mensen hun bugs doorgeven hoe beter. Dat van de prullenbak is gekomen doordat er veel mensen hun data kwijtraakte of perongeluk of door gebrek aan kennis. Door de prullenbak te forceren om aan te staan is dit probleem grotendeels opgelost voor de gebruikers🙏
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Prullenbak is nu een standaardoptie in One UI 6 en kan niet worden uitgeschakeld.

kizilelma
Journeyman
Opties
oh leuk! dan blijft er dolby atmos over
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Bugs kun je doorgeven in de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Hoe meer mensen hun bugs doorgeven hoe beter. Dat van de prullenbak is gekomen doordat er veel mensen hun data kwijtraakte of perongeluk of door gebrek aan kennis. Door de prullenbak te forceren om aan te staan is dit probleem grotendeels opgelost voor de gebruikers🙏
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kizilelma, goedemiddag.

Heeft de content die je kijkt via YouTube of je games ook Dolby Atmos? Wanneer dit niet meegestuurd wordt kan je dit ook niet weergeven 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
kizilelma
Journeyman
Opties
ik gebruik.dolby atmos al meer dan 4 jaar, tot deze update was er niks aan de hand, het is gewoon een bug! want soms moet je zelfs 2x er op klikken voordat dolby moet werken...
0 Likes
kizilelma
Journeyman
Opties
en nog iets, ik heb ook tab s8 ultra en s22 ultra , daar is niks mis mee met dolby!
0 Likes
kizilelma
Journeyman
Opties
op andere categorieen behalve Galerij is het nog steeds mogelijk om prullenbak uit te schakelen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Volg dan het advies van Patrick 😉 Mijn collega's van het R&D team kunnen dit dan verder uitzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes