Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 14 geeft problemen met tijdzone

(Onderwerp aangemaakt op: 03-11-2023 04:56 PM)
690 Weergaven
sandervh1998
First Poster
Opties

Goedemiddag,

Sinds de update van Android 14 uitgekomen is en de wintertijd is ingegaan, heb ik problemen met Apps. In mijn instellingen staat de tijdzone op GMT+1, maar apps gebruiken de GMT+0 tijd. 

Ik heb dit probleem voor het eerst geconstateerd in een app voor live energieprijzen. Deze ontwikkelaars hebben samen met mij gezocht naar een oplossing, maar omdat de instellingen goed staan en de app op andere apparaten zonder android 14 wel goed werkt, is het probleem niet bij de app ontwikkelaars op te lossen 

Inmiddels heb ik meer apps gevonden waar dit probleem speelt en ook die apps werken op andere toestellen met Android 13 wel gewoon goed, terwijl de instellingen precies hetzelfde staan. 

image

Apps geven 15:55 uur als tijd, dus GMT+0. Is dit op te lossen of moet hiervoor een update komen van samsung/google zelf?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sandervh1998, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Hebben de tips van @Patrick en @OnnoJ je hierbij nog geholpen? Ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Zou je de apps met problemen opnieuw kunnen installeren? Stuur ook een foutrapport via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Ik vermoed dat dit met een volgende update helemaal verholpen is.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sandervh1998, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Hebben de tips van @Patrick en @OnnoJ je hierbij nog geholpen? Ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes