Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vertraging in camera S22 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2022 01:54 PM)
1643 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Goedemiddag allemaal,

Ik heb in mijn s22 ultra een vertraging in de Sluiter als ik een foto maak.

Op mijn vorige toestellen van Samsung (vorige toestel s21 Ultra) was dit ook het geval maar ik dacht dan dat dit voornamelijk kwam omdat de telefoon niet leeg was veel bestanden etc... nu heeft deze nieuwe telefoon het dus ook. Vergeleken met Apple is dit erg vervelend, Met iPhone wordt er wel direct een foto gemaakt zonder enige vertraging... Ook op social media als ik een video/boomerang op mijn verhaal zet is dit haperend. Is hier wat aan te doen??

Dit is niet wat ik had verwacht van dit toestel. 

Alvast bedankt

Groetjes Lionel

0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je bij het instellen van je telefoon een back-up overgezet vanaf je S20? Zelf heb ik ook de overstap gemaakt van een S20 Ultra naar de S22 Ultra en heb er voor gekozen alleen een back-up met contacten over te zetten. Dit heb ik wel gedaan nadat ik het toestel eerst volledig had ingesteld.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Loans
Journeyman
Opties

Nee volgens mij niet. Ik heb alleen me back-up van me contacten inderdaad gedaan. Meer niet. Zelf heeft dit toestel wel wat gedaan maar of dat nou te maken heeft met me camera. Dat durf ik niet te zeggen..

Maar hoe kan het zo zijn dat een splinter nieuw toestel zo haperd? Heeft het te maken met me camera of me telefoon of ben ik te verwent door die s20 ultra, dat dit haperen gewoon hoort.

Ben benieuwd, 

Mvg loans 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik kan dat natuurlijk niet zo op afstand beoordelen voor je. Zelf ervaar ik namelijk geen enkel probleem met de S22 Ultra en ben ook nog steeds heel erg tevreden na de overstap!

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Loans
Journeyman
Opties

Hey martijnK

Goed idee en ik heb zojuist gedaan wat je zei, en tot verbazing in veiligemodus had ik enig zins geen tot nauwelijks vertraging en/of hapering. 

Betekend dit dat ik de s22 ultra helemaal naar fabriek instellingen moet terug brengen en zo geen back up te downloaden maar dingen handmatig?

Mvg loans

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Loans, goedemorgen.

Bedankt voor je terugkoppeling en wat goed om te lezen dat het niet tot nauwelijks voorkomt in de Veilige Modus. Wellicht dat het resetten van je camera instellingen ook voldoende is. Open je Camera-app en tik op het tandwiel, onderin zie je dan de optie staan Instellingen Resetten. 

Wanneer dit ook geen verschil maakt zou ik inderdaad een reset overwegen, maak wel eerst een back-up van je telefoon om alles veilig te stellen en vergeet WhatsApp hierbij niet 😉

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Loans
Journeyman
Opties
Hi martin,

Ik heb helaas nog steeds het zelfde probleem. Ook als ik een app bijv. Snapchat open. Dan hapert de camera heel erg en is het onmogelijk om zo snel een snapfoto te maken. Ook die app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helaas geen verbetering.

Ik lees op de communitie dat heel veel meer mensen last hebben van een trage s22 ultra.

Ben erg benieuwd hoe dat kan en komt.

Mvg loans
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Is jouw telefoon verder up-2-date? Afgelopen week is er een nieuwe update uitgerold voor de S22. Het is daarnaast ook belangrijk dat de apps worden bijgewerkt.

Hoe gaat het met de standaard camera-app? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes