Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

2 problemen - camera - pin

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2023 08:57 PM)
384 Weergaven
Kim-Mie
Student
Opties
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort 2 problemen met mijn s22 Ultra.

1e probleem:
Sinds kort krijg ik veelvuldig de melding "Waarschuwing Camera fout" als ik de camera van mij s22 Ultra wil gebruiken. 

2e probleem:
Als ik de telefoon opnieuw opstart omdat de camera een fout geeft wordt de pincode niet meer geaccepteerd. Enkel door opnieuw op te starten met power+volume omlaag kan ik er weer in met de pin.

Heeft iemand dit ook met zijn of haar s22 Ultra? Of weet iemand hoe je dit kunt oplossen?

Alvast bedankt voor jullie reacties. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Start het toestel eens in veilige modus > https://bit.ly/2JQrwvP werkt de camera daar wel? Zo ja dan is er waarschijnlijk een andere app die de camera gebruikt waardoor je camera app die fout geeft. Kwestie van de slechte app verwijderen. Als het in veilige modus ook gebeurd dan is er wat anders aan de hand.

Wellicht dat dit helpt > Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Start het toestel eens in veilige modus > https://bit.ly/2JQrwvP werkt de camera daar wel? Zo ja dan is er waarschijnlijk een andere app die de camera gebruikt waardoor je camera app die fout geeft. Kwestie van de slechte app verwijderen. Als het in veilige modus ook gebeurd dan is er wat anders aan de hand.

Wellicht dat dit helpt > Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen.
Kim-Mie
Student
Opties
Ik ga het even proberen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Nice, laat maar weten hoe of wat.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Kim-Mie, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tips van @Patrick? Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes