op 10-03-2022 01:42 PM
op 10-03-2022 01:49 PM
Google : S22 throttling
Dan vind je iets zoals :
Samsung is reportedly throttling the Galaxy S22 and many of the other best Samsung phones with this service. A list of over 10,000 apps and games was found to be throttled, even though Samsung claims the service is only supposed to throttle games.
Thankfully, a Samsung representative told Android Central that this issue should be a temporary one and that reprieve is coming soon.
“Our priority is to deliver the best mobile experience for consumers. The Game Optimizing Service (GOS) has been designed to help game apps achieve great performance while managing device temperature effectively. GOS does not manage the performance of non-gaming apps. We value the feedback we receive about our products and after careful consideration, we plan to roll out a software update soon so users can control the performance while running game apps.”
op 10-03-2022 02:03 PM
op 11-03-2022 02:31 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 01-06-2022 09:50 AM
Heb dit probleem ook , heb al gehoord dat aan bleutooth ook kan liggen. en eerlijk gezegd als ik bleutooth afzet is het beter. maar nog blijven zelfs in de menu's van samsung zelf soms happeringen zitten ( zelfs foto's duren langer om ze open te doen.... ) heb al een foutrapport ingediend , maar als ik een check van samsung zelf laat lopen zegt hij dat alles goed werkt , maar toch is alles trager.
op 02-06-2022 01:06 PM
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 02-06-2022 05:43 PM
Net gedaan en loopt wel beter maar veel testen kan je ook niet . Foto's gaan sneller open . Maar wat ik niet goed snap is dat alle deze apps van mijn s21 kwamen en ik probleem daar niet had . Alvast merci voor de hulp
op 03-06-2022 08:30 AM
Goedemorgen, @SteveDepooter.
Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus dan zit er ergens in de software iets niet helemaal goed. Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En geldt dit ook voor je apps?
Zelf heb ik ook een S22 Ultra en hiervoor had ik de S20 Ultra, bij het instellen van mijn nieuwe S22 Ultra heb ik alleen een back-up overgezet met afbeeldingen en contacten, de apps en dergelijke heb ik nadat het toestel ingesteld was één voor één geïnstalleerd vanuit de Play Store.
Wanneer je de telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen, maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp hierbij niet 😉 Zet alleen een back-up terug met je media, je contacten en WhatsApp gesprekken, je telefoon wordt dan ingesteld met de laatste uitvoeringen.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 29-12-2024 01:14 AM
op 07-01-2025 11:53 AM
Hallo @fija24,
Bedankt voor jouw bericht. Ik hoop dat jouw toestel weer zo snel mogelijk weer snel werkt. Had je de bovenstaande adviezen ook al uitgeprobeerd?
Met groet,
Ajay