Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB-C > AUX niet ondersteund

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2022 12:04 PM)
11521 Weergaven
Mamkiwapo
Apprentice
Opties

Hey leden!

Ik heb onlangs de Samsung s22+ binnengekregen waar ik heel blij mee ben. Minder fijn is dat er geen AUX-ingang is zoals bij mijn vorige Samsung. Om die reden heb ik een USB-c - aux ingang adapter gekocht (zie foto) zodat ik alsnog mijn AUX-kabel kan aansluiten tussen de telefoon en de auto.

Het probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik iedere keer de melding krijg ''Het verbonden USB-apparaat wordt niet ondersteund''.

Herkennen jullie dit probleem? Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan oplossen.

Ik hoor graag van jullie bedankt alvast!sony-usb-c-naar-audio-jack-3-5mm-kabel-ec260.jpg

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @willemgp, goedemorgen. 

Wanneer je de melding krijgt dat de stekker niet ondersteunt wordt door je telefoon kan je ook overwegen om voor een bluetooth ontvanger te kiezen om je telefoon alsnog te kunnen verbinden met de autoradio.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
elmo17
Journeyman
Opties
In hoe.
Gaat echt iets fout hier sorrie.
Maar zonder er verder nog heel lang om heen te draaien.
Ik heb 4 verschillende geprobeerd maar wat ik eigenlijk vrij hard riep en er overtuigd was dat dat niet het geval zou zijn.
Maar toch een originele Samsung adapter aangeschaft en dat was weliswaar met het volume van helemaal compleet open wat anders hoor je het geluid echt niet zo zagt
Maar goed als je de autoradio ook fink open krijg je uiteindelijk toch een muziekje in de auto.
Had alles al gedaan qua software menu en tig verschillende instellingen maar lukte me gewoon niet.
Wel kon ik een er voor bedoelde bedrade koptelefoon mee aansturen maar geen aux.
Uiteindelijk ten einde raad naar de telefoonwinkel gegaan .
Ook eerst allerlei probeersels maar toen zei dat we voor de zekerheid er toch maar eens een samsung adapter te proberen en ureka🥳 hij deed heel zachtjes zijn best.
En met telefoon volume op max dan kom er echt wel lekker geluid uit.
Maar de verkoper zelf stond ook compleet perplex en kon echt geen reden verzinnen waarom het ineens wel werkt en nog veel minder redenen waarom je dit als zijnde Samsung in godsnaam wil dat alleen jouw kabeltje van €15 werkt en de rest bij mij tenminste gewoon weg niet
Allemaal alleen maar een hoop frustratie geweest dus win je geen compleet tevreden klanten mee lijkt me.
Maar goed.
Dit was hem voor mij.
Groetjes Eric

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je het al eens met een orginele Samsung adapter geprobeerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mamkiwapo
Apprentice
Opties

Dat heb ik niet gedaan.. zou dat verschil moeten uitmaken? Misschien een slecht voorbeeld maar mensen met een Apple die kunnen zo een kabel wel gebruiken (met Iphone aansluiting) al is het niet van Apple origineel.. dus ging er vanuit dat het dan ook wel zo zou werken bij Samsung.. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je third party hardware aansluit is het altijd een gok of het wel of niet goed werkt. Het is uiteraard je eigen keuze maar ik adviseer wel altijd om alles orgineel Samsung te gebruiken zodat er geen compatibiliteits issues ontstaan.
Mamkiwapo
Apprentice
Opties

Oke goed om te weten. Dan ga ik toch even een Samsung kabeltje proberen hoop dat het dan wel werkt. Bedankt voor de tip!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou als de auto het ondersteund ook een draadloze aansluiting kunnen proberen👌
Mamkiwapo
Apprentice
Opties

Heb jij aanraders? Ik heb nu zo een bluetooth apparaatje dat ik verbind via de aux, maar de accu gaat snel leeg dus dat is wel vervelend. Een schermpje plaatsen kan, maar vind het niet waard voor de auto die ik nu heb. Dus als je aanraders hebt qua apparatuur die ik niet per se hoef in te bouwen dan hoor ik dat graag😊

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Denk dat je beter naar een dealer of ander auto bedrijf kunt gaan en vragen naar een goedkope radio met bluetooth erin. En misschien wat mooie speakers🙂
0 Likes
Elise201182
First Poster
Opties

Ik herken het heb ook al 2 kabels gekocht...baal er echt van....en andere radio gaat hem niet worden ik rijd een mini en ga daar geen andere radio in laten zetten

0 Likes
koffieop
First Poster
Opties
Irritant dat samsung dit soort extensies niet ondersteund, allemaal om meer geld uit te geven aan hun producten
0 Likes