Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB-C > AUX niet ondersteund

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2023 10:11 AM)
5614 Weergaven
Mamkiwapo
Apprentice
Opties

Hey leden!

Ik heb onlangs de Samsung s22+ binnengekregen waar ik heel blij mee ben. Minder fijn is dat er geen AUX-ingang is zoals bij mijn vorige Samsung. Om die reden heb ik een USB-c - aux ingang adapter gekocht (zie foto) zodat ik alsnog mijn AUX-kabel kan aansluiten tussen de telefoon en de auto.

Het probleem waar ik tegenaan loop, is dat ik iedere keer de melding krijg ''Het verbonden USB-apparaat wordt niet ondersteund''.

Herkennen jullie dit probleem? Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan oplossen.

Ik hoor graag van jullie bedankt alvast!sony-usb-c-naar-audio-jack-3-5mm-kabel-ec260.jpg

MartijnK
MegaStar
Opties

Steeds meer oortjes en hoofdtelefoons maken gebruik van een bluetooth verbinding een andere groot voordeel hiervan is dat je de oortjes of hoofdtelefoon ook met andere apparaten kan verbinden 🎧

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
tomvalkering
First Poster
Opties
Ik heb ook een nieuwe samsung zonder aux....is er al een goede oplossing om deze aan te sluiten aan een auto? Inderdaad...een nieuwe autoradio kan ik veel gevallen niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @tomvalkering, goedemorgen.

Om toch je muziek weer te geven in de auto kan je kijken naar een bluetooth ontvanger, deze kan je met de autoradio en je telefoon koppelen 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
willemgp
First Poster
Opties
Bij mijn a54 krijg ik een identieke melding. Usb apparaat wordt niet ondersteunt. De aux van de Auto radio wordt niet ondersteunt. Het ken toch niet de bedoeling zijn dat je dan allerlei kabels of Bluetooth tussen drukke niet kopen, als de oude one plus maar ook de nieuwe Apple van mijn vrouw het wel gewoon doet.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @willemgp, goedemorgen. 

Wanneer je de melding krijgt dat de stekker niet ondersteunt wordt door je telefoon kan je ook overwegen om voor een bluetooth ontvanger te kiezen om je telefoon alsnog te kunnen verbinden met de autoradio.

Groeten,

Martijn

0 Likes
stwi
First Poster
Opties
Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Zij potverdorie nieuwe telefoons en wordt gewoon niet ondersteund. Terwijl bij iphone het wel werkt. En ja dan kan je zeggen bluetooth ontvanger. Maar dit moet ook gewoon werken een usb-c naar aux kabel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @stwi,

Bedankt voor jouw bericht. De adapter hangt ook af van de merk. Niet alle adapters hebben de juiste chip erin zitten.  Er moet een DAC chip erin zitten, alleen niet alle adapter hebben dat. Bij de verkooppagina van de meeste adapters staat dat erbij genoteerd. Kom je er zo uit?

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes
elmo17
Journeyman
Opties
Nou ik weet dat als je een originele samsung adapter op de site van samsung zelf koopt die DAC chip er niet in zit.
Tenminste.
Staat niet op de specificaties van hun eigen usb-c naar 3.5 mm aux jackplug adapters.
Of zijn er die wel van Samsung zelf dat ik niet goed genoeg gezocht heb?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @elmo17,

Ik heb het nagevraagd,  model EE-UC10JUWEGWW bevat wel de DAC chip.  Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
elmo17
Journeyman
Opties
Halootjes mensen ik kom vandaag met de update en uiteindelijk oplossing in de zoektocht en ergernis die aux jackplug 3,5mm naar usb-c.
Ik was al op de hoogte en niet blij toen ik langzaam bij vrienden om mij heen opmerkten in ieder geval samsung galaxy afscheid had genomen van de oude vertrouwde jackplug 3.5mm aux verbinding die iedereen in Nederland kent als een koptelefoon aansluiting.
Maar kreeg hem met geen mogelijkheid aan de praat in mijn autoradio.
Wel een bedsdrade koptelefoon die deed het direct maar daar was alles mee
0 Likes