Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitvallen tijdens bellen S22 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2022 06:26 PM)
1287 Weergaven
Can97
Journeyman
Opties

Wanneer ik via whatsapp videobel valt de s22 ultra regelmatig uit. Zeker wanneer ik tegelijk een foto verstuur op whatsapp valt de telefoon altijd uit. Iemand anders ook dit probleem?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Can97
Journeyman
Opties
Het geflikker is nu weg, maar het was in elke app bij het standaard samsung toetsenbord

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Can97, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is jouw telefoon verder up-2-date? En zijn de apps ook allemaal bijgewerkt? Afgelopen weekend is er een update uitgerold voor de S22, heb je deze ook gezien? En ervaar je dit ook met andere video bel apps, bijvoorbeeld Google Duo?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_GDfPb6V
First Poster
Opties

Hier het zelfde helaas, om gek van te worden!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
Can97
Journeyman
Opties
Alles is up to date. De telefoon loopt ook regelmatig vast waarbij het scherm bevriest met een halve vingerprintscan in beeld. Om het probleem op te lossen moet ik de telefoon geheel uitschakelen. Erg teleurstellend om nu al zoveel problemen te hebben met een telefoon van meer dan €1000,-
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Afgelopen week is er een grote update uitgerold voor de Samsung S22 Ultra, heb je deze ook gezien? En hoe gaat het nu met je telefoon?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Can97
Journeyman
Opties
Ja ik heb hem weer geüpdatet, ik ga het aankijken.
Can97
Journeyman
Opties
Nieuw probleem opgemerkt. Als ik typ flikkert het beeld tpv van het toetsenbord.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Can97, goedemorgen.

Welk toetsenbord gebruik je? En maakt het hierbij nog uit in welke app je typt? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogtte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Can97
Journeyman
Opties
Het geflikker is nu weg, maar het was in elke app bij het standaard samsung toetsenbord
0 Likes