Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV met Smart View koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2023 11:34 PM)
696 Weergaven
les13
First Poster
Opties
Ik kan via smart vieuw mijn toestel niet meer verbinden bij mijn tv lg.
Heb al van alles geprobeerd filmpjes gekeken en die vind mijn tv niet.
Instellingen van mijn tv gekeken alles....
Wil gewoon tv kijken 2 programma s per dag via mijn mobile internet vroeger lukte dit wel met met updates te doen niet meer.
Kan iemand me helpen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @les13, goedemiddag.

Zijn jouw telefoon en TV verder up-2-date? En zijn jouw TV en telefoon ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk? Heeft dit wel gewerkt op deze telefoon met dezelfde TV?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @les13, goedemiddag.

Zijn jouw telefoon en TV verder up-2-date? En zijn jouw TV en telefoon ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk? Heeft dit wel gewerkt op deze telefoon met dezelfde TV?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Deiron
Student
Opties
Hoi, ik heb net hetzelfde voor met mijn Samsung S20 Ultra. Update gehad van Samsung en sinds maandag 18/03 kan ik niet meer rechtstreeks naar mijn Philips TV verbinden. Tijdelijke oplossing gevonden via Instellingen, in de search Smart View intikken, in verbonden apparaten smart view kiezen, wel op tv screen mirroring eerst inschakelen. Je verbinding zou dan zichtbaar moeten zijn. Verbinding aanklikken en voila.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Deiron,

Bedankt voor jouw bericht en tip. Via onze Samsung Members-app kun je e.v. ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Deiron
Student
Opties
Liefst update. Vroeger kon ik direct via apparaatbediening direct op tv komen voor streamen. Sinds die laatste update niet meer en moet ik via de instellingen gaan op een omslachtige manier.
0 Likes