Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen Volte en VoWi-Fi

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2023 11:44 PM)
437 Weergaven
Ben031
Explorer
Opties
Volte en vowifi willen niet werken IMS REGISTRATIESTATUS staat op NIET GEREGISTREERD. Zoeken naar een update OTA kon geen update vinden, maar smart switch op PC heeft OneUI 5.1 gevonden en geüpdatet. Toestel is niet geroot of dergelijke.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ben031
Explorer
Opties
Hallo, mijn probleem is opgelost door de simkaart te vervangen. Het blijkt dus een provider probleem te zijn. Ik wou het eventjes laten weten indien er nog mensen met dit probleem kampen. Groetjes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Waar heb je het toestel gekocht en hoelang je deze al in gebruik? Is dit probleem er plotseling of speelt het al langer. Is het toestel met SmartSwitch geïnstalleerd? Instellingen en apps meegenomen?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ben031
Explorer
Opties
Ik heb het toestel in December gekocht bij de Mediamarkt Antwerpen, maar ik gebruik het pas sinds enkele dagen... Ik heb inderdaad alles, apps, data, instellingen, etc meegenomen van mijn vorige mobiel (geen samsung) via Smartswitch... Zou het daar aan kunnen liggen en wat stelt u voor om dit op te lossen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ben031, goedemiddag.

Wordt wel ondersteund door je provider? 

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ben031
Explorer
Opties
Hallo,

VOLTE en VOWIFI worden idd wel ondersteund door mijn provider (Base).

Ik heb zonet mijn telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen: de OTA updates werken normaal, heb zonet de maart beveilingsupdate gekregen. Maar VOLTE wil nog steeds niet werken IMS staat nog steeds op niet geregistreerd... groetjes
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ben031
Explorer
Opties
Ik ga snel een afspraak boeken, dankjewel!
Oplossing
Ben031
Explorer
Opties
Hallo, mijn probleem is opgelost door de simkaart te vervangen. Het blijkt dus een provider probleem te zijn. Ik wou het eventjes laten weten indien er nog mensen met dit probleem kampen. Groetjes