op 30-03-2022 03:48 PM - laatst bewerkt op 19-04-2022 08:41 AM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-08-2023 09:41 AM
En heb je ook de tips geprobeerd in dit topic en mijn berichtje? Wanneer dit geen verschil maakt zal een service verzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je je telefoon dan aanmelden voor een reparatie. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum wordt jouw telefoon dan verder onderzocht en hersteld.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn
op 30-03-2022 05:15 PM
Met mijn S22 Ultra is hetzelfde, vaak hoor ik aan de andere kant dat ze mij niet goed verstaan, ook valt aan mijn kant soms het geluid korte tijd weg.
op 30-03-2022 05:24 PM
op 01-04-2022 09:46 AM
Klopt! tevens horen de mensen mij blikkerig! Wat kunnen we hieraan doen Samsung. Je betaalt genoeg voor dit toestel dus mag je wel verwachten dat mensen je kunnen verstaan!
op 01-04-2022 01:03 PM
op 04-04-2022 11:15 AM
Ik heb de laatste update er inmiddels op maar zojuist een gesprek gevoerd en de andere kant kon mij slecht verstaan. Vielen gewoon stukken weg van het gesprek. Ik had uit voorzorg de case er al om weggehaald en op luidsprekend gezet om zo goed in de microfoon te praten.
Het kan niet liggen aan het netwerk, want heb hier volledig KPN bereik.
op 06-04-2022 11:58 AM
Hi @Eric1977, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet de bedoeling en erg onhandig natuurlijk. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland
Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de luidspreker en microfoon test. Hoe is het resultaat hier?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 06-04-2022 01:46 PM
Beste, ik heb het zelfde probleem en dit moet echt opgelost worden door Samsung voor zo een dure toestel mag dit niet gebeuren. Ik heb al alle testen gedaan die hier wordt beschreven microfoon werkt gewoon en is helder, ik heb zelfs een nieuwe simkaart en het probleem blijft. extreem vervelend. Als ik een belangrijke gesprek heb via telefoon is dit gewoon onmogelijk en onacceptabel.
op 06-04-2022 02:01 PM
Hi @Ibrabone, goedemiddag.
Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige modus en de testen aangeven dat de microfoon en luidspreker verder helemaal goed zijn, zal dit veroorzaakt worden door een app van derden of instelling.
Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Een andere mogelijkheid is om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maak wel eerst een back-up van je toestel en vergeet WhatsApp hierbij niet 😉 Stel je telefoon in als nieuw en zet geen back-up terug van de instellingen of je apps. Stel je apps één voor één in via de Galaxy Store en Google Play Store.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 07-04-2022 10:12 AM